23 Haziran 2012 Cumartesi

Bak bu giyim tarzı çok güzel olur

Biz kadınların büyük bir kısmı modaya ayak uydurmaya çalışır..modaya ayak uyduranlardan biri değilim öncelikle onu belirtmek istiyorum..
Moda akımına kapılmadan giyinmişimdir her zaman belki bu farklı tarzları sevmemden kaynaklanıyor olabilir veya zevkimin farklı olması aşağı yukarı aynı şey yani..
Bana kalsa kadınların bu tarz giyinmeleri daha hoş olur bana kalsa bir çok şey farklı olsa daha hoş olabilir aslında..
Aşağıdaki giyim tarzını çok çok severim ama ne var ki bu tarz kıyafetleri bulmak gerçekten zor..
Bir çok kişi de benim gibi beğeneceğinden eminim ama nerden temin edilir bulunsa bütçemize ne derece uygun olduğu tartışılır..yine de alınabilir..
Her yıl değişmesi gereken parçalar değiller muhakkak..
Dolayısıyla kıyarsın paracıklara alırsın ama bileceksin ki aldığını doya doya GİYECEKSİN.. :)


Özellikle bu eteği!..delik deşik olsa dahi eminim yine giymek ister insan...
Sevgilerimle..



..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

4 yorum:

  1. Özellikle turuncu renkte ki elbiseye bayıldım..Bu tarz elbiselere de öyle incecik bedenler lazım :) Severek beğenerek aldığım, içinde rahat ettiğim kıyafetleri sonuna kadar giyerim ben de..modası geçse de :)

    YanıtlaSil
  2. bende severim rahat tarzlari hepsi güzel

    alisilmis disinda giyinmeyi severdim sim tek düze ;)

    YanıtlaSil
  3. maxiler çok moda, dolayısıyla her yerde(: elimden gelse de bi sana bi bana dikiversem o sondaki etekten..

    YanıtlaSil
  4. @Tatlı'dan Tuzlu'ya:Haaayır canım arkadaşım olur mu hiç bu tarz özellikle hafif kilolulara çok çok yakışır haksızlık etme kendine ..:)

    @Allah ne verdiyse:Dişarıda evet ablacım,ama evde :) Genau..

    @semmma:Bunu ziyaretten sayarım ok :p

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR