4 Haziran 2012 Pazartesi

Dikiş makinesine iğnelik

İnternet ve özellikle blog dünyası ''Birşeyler yap-Kendin yap-Sende yapabilirsin''başlıklı konulu ve içerikli mekanlarla dolu olmasına rağmen evet itiraf etmeliyim ki bazen gerçekten bir şeyler yapmak istediğimde farklı zamanlarda karşıma çıkan o mekanları bulmakta zorluk çekiyorum neyse ne..
Dün bu tarz bir yerlere rastlamışken ve br çok güzel aday-proje yakalamışken birini yapıveriyim bu sabah dedim..

Dikiş makinemin iğneliği olmadığı için ilk olarak bunu yapmak istedim ve çok şükür yaptım da tavsiye ediyorum da..
Hem hızlı hemde çok pratik..özellikle bücürlü anneler bilir ki bücürler toplu iğnelere bayılır,tehlike kokar ya,ondan..Neyse..
Bak nasıl yaptım..


Bahar kızın annem tarafından dikilen ve hiç mi hiç beğenmediğim cuma doni :p bir de ona uygun pembe kurdelem var.
Bunu katledeceğim ve bundan bir kaç şey dikeceğim en başta iğnelik olmak üzere tabii..


Her makinenin ölçüsü farklılık göstereceği için ölçü vermiyorum..makinenizi ölçerek yapmanız daha doğru..benimki 14x12 olduğu için bu ölçülerle yaptım..
Dikimi kolaylaştırmak için iki kat kestim..


Kurdelemin yerini belirleyerek iğneledim(kurdelenizin bağlanacak kadar uzun olması için makinenizde ölçmenizi tavsiye ederim)


İğneliğimi dikilmeye uygun hale getirerek kaymasını önledim..


Diktim..çevirip pamuk dolduracağımız boşluğu dikmemeye özen gösterin..


Dikişi bitince kurdelelerin yerinde oluşturduğum boşluktan çevirdim..


Pamuk ile doldurarak boşluğu elde ince dikişle kapattım..vee sonuç..




Kullanmadığımız zaman dikiş makinemizin örtüsü ile örteceğimiz için iç tarafa çevirmemizde fayda var..İşte bu kadar!!..
Bi kaç projem daha var,sabahları çocuklar uyurken ufak ufak paylaşırım böyle,takipte kalıııınn..
Bir parçayla da kaçtım şimdilik..hani vardı ya eskiden ne oldu bu çocuk acaba? ..
Yanlız kalmamanız dileğiyle..

Öptüm günaydın herkese ! 




..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

7 yorum:

  1. Guzel fikir olmus hemen anneme gosteriyorum yapilis resimlerini, kendine diki verir bir tane. ellerine saglik.

    YanıtlaSil
  2. Günaydın:))İyi fikir..Ellerine sağlık,sevgilerimle:))

    YanıtlaSil
  3. bende iğnedanlık yaptım ama koluma takamaya alışamadım makinamın üzerinde iki tane ip takma yeri var birine takıverdim eline geçen iğneyi hemencik takıvermek için güzel bi fikir ;)

    YanıtlaSil
  4. slm canim iyi bir fikir olmus tsk.ler

    YanıtlaSil
  5. Cuma doninden iğnelik:)) Güzel fikir...
    Ben biliyorumki diğer projeyi haha
    Uyan artık sevgi geldim ben evdeyim bekliyorum seni....

    YanıtlaSil
  6. Güzel & pratik bir 'bulus' ;) rengi'de güzel uyum saglamis dikis makinasina.

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR