10 Haziran 2012 Pazar

Blog nasıl yedeklenir nasıl dişa aktarılır?

 Melek ablam senin için..

Sevgili dostlar..yazdıkça ve herşey yolundayken bir gün aniden blogumuza bir şey olabileceği ihtimalini unutuyoruz..
Ya da diyelim ki blogumuzu başka bir adrese taşımak istiyor ama içeriğini tek tek taşımanın ne denli zor ve zaman gerektiren bir şey olduğunu bildiğimiz için belki erteliyoruz..
Öncelikle blogumuzu nasıl yedekleyebiliriz onu ele alarak başlamak istiyorum..
Anlatım Eski Blogger Arayüzü'ne göre yapılıyor daima..yine de yeni arayüzü kullanıcılarının adımları takip ederek kolayca bloglarını yedekleyebileceklerine inanıyorum..Olmadı yapamıyorum diyen olursa yeni arayüzündeki yapılışını da ayrı bir post olarak yayınlayacağım inşallah..
Dileğim o ki eski arayüzü kaldırılmasın yenisine ısınamadım alışamıyorum çünkü :)



İlk olarak Kumanda Paneli'nden Ayarlar'a tıklıyoruz ve mor daire içine aldığım seçeneklerden Blogu Dışa Aktar'a tıklıyoruz..


 
Blogu Dışa Aktar'a tıkladıktan sonra karşımıza yukarıdaki BLOGU YÜKLE seçenekli görüntü çıkacaktır..BLOGU YÜKLE'ye tıklayarak..


Blogumuzu bilgisayarın neresine hangi klasörüne kaydetmek istediğimizi belirleyerek ve blogumuzda bulunan içeriğe bağlı olarak bazen uzun sürebilen yükleme sonucu belirlediğimiz yerde blogumuzun yer aldığını görebileceğiz..



Yüklenen blog verimizin görünümü yukarıdaki resimdeki gibidir..arzuya göre yeniden adlandırılabilir.
Hepsi bu kadar bu adımları uyguladıktan sonra blogumuzu hem yedeklemiş hemde dışa aktarmış oluruz..
Yeni bir adrese taşımak istediğimiz takdirde de yine en üstte ilk resimde BLOGU DIŞA AKTAR seçeneğine değil BLOGU İÇE AKTAR seçeneğine tıklayarak yedeğe bilgisayarımızdan ulaşıp YÜKLE komutuyla kolayca arzu ettiğimiz adrese yükleyebiliriz..
Hemde yapılan yorumlarla birlikte ..OoollLleeEeeyyy..!!


Merak ettiğiniz bişey??





..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

13 yorum:

  1. paylaşım için tşkler

    YanıtlaSil
  2. cok güzel bir paylasim canim ya Allah razi olsun ben blogcuya birsey olursa buraya tek tek yedeklemistim herseyi bazende SIKILIYORDUM bundan eyer bunu basarirsam sana her cok daha dua edecem ins.

    YanıtlaSil
  3. Allah razi olsun nurum bu melek ablan senin hakkini nasil ödeyecek bilmemki :(
    yeni geldim, kismetse sabah bir deneyeyim bakalim becerebilecekmiyim
    sarildim kocamanindan

    YanıtlaSil
  4. @PaSaSofraM:İnşallah başarırısın arkadaşım..kolay gelsin..

    @Allah ne verdiyse:Döndün mü??..evet sanırım döndün..ya ablacım Ece'de Afrika'ya gitti sende Amerika'ya gittin kaldım yalnız..:(
    Yarın Ece'de inşallah dönecek kavuşurum ikinizede biliyorsun bu ayrılıkların pahası büyük olur bende :(
    BENDA SARILDIM BENDAAAA!

    YanıtlaSil
  5. Basardim canim sonunda hic zahmet cekmeden burdakileri hem kendi pc me hemde baska bir bloga yedekledim cokda kolaymis sayende oldu tabiki Allah raziolsun

    YanıtlaSil
  6. afrikamiiiiiii ecemi ?? hayir ola
    bak ben hemen geldim dayanamadim

    YanıtlaSil
  7. @PaSaSofraM:Benim dostlarım zekidir be yaa :)
    Tebrik ederim aferiiin..

    @Alah ne verdiyse:Ablam afrika dediysem şıurası yaa balıkesir ama mesafe mesafedir..bakkala gitse bile izlerim ben sevdiklerimi..
    HOŞGELDİN!!!

    YanıtlaSil
  8. basardiiiiiiiim oleyyyyy
    seni seviyorum herbirseyi basarman dilegi ile nurum dualarimdasin

    YanıtlaSil
  9. Ben o yorumu buraya yazmalıymışım yeni gördüm kuzum.

    YanıtlaSil
  10. kuzum yeni sistemde içe aktar dışa aktarı göremedim ben.
    BİRDE YENİ SİSTEMDE ANLATABİLİRMİSİN YEDEKLEMEYİ:)))

    YanıtlaSil
  11. Blogunuzu tesadüfen farkettim. Ben blogumu aralık 2012'de kurdum.Eksik olduğum bilemediğim şeyler çok oluyor. Sizi deneyimli ve başarılı buldum, çok beğendim. İyi çalıışmalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razi olsun istifade etmenizi temenni ediyorum,hosgeldiniz.

      Sil

Recent in Recipes

SON YAZILAR