16 Haziran 2012 Cumartesi

Eski bluzdan etek dikelim

Yeni almış olmama rağmen güneşin yakıcılığından dolağı bir çok kenarı sararmaya dolayısıyla giydiğim zaman rahat edemeyip kimsenin beni bu pijamayla görmemesi için uyandığım gibi üzerimden çıkartmak zorunda kalıyordum..
Ama içim rahat etmedi..kendim dahi rahat etmediğim giymekten huzursuz olduğum için atmaya da kıyamadım..henüz 3 ay önce seve seve almıştım mağazadan..ama veda etme vakti çabuk gelmişti.
Yine de kenarları dışında başka hiç bir yerinde sıkıntı olmadığı ve baskısı rengi hoşuma gittiği için en azından bununla kızıma bişeyler yapmak istedim..
Ve yaptım..şirin mi şirin bir etek çıktı..kuzulu kısmını ileride değerlendirmeyi düşünüyorum inşallah..
Şimdilik etek bittiği için fikir olsun diye sizinle de paylaşmak istiyorum arkadaşlar..

Nasıl yaptım peki?



Yazılı kısmı eteğin alt tarafında kalacak..Önce bluzdan iki geniş parça kestim çift olarak..uzun olanı etek için ince olanı kemer için.

 İki tarafını dikerek ikiye katladım veya kıvırdım diyebilirim..

Düz tarafı ve normal etekteki görünümü böyle olacaktır..


 Kemeri hazır ettikten sonra plilerini yaptım ve dikmiş olduğum kemeride iç tarafına alarak diktim..


 Etek ucunda kalan baskıların kalması için içe kıvırmak istemedim bu yüzden bluzumun kenar dikişlerini keserek etek ucuna diktim..


Etek iki renkli oldu..ön taraf  kirli beyaz arkası gri..
Oldukça da hoş oldu..ölçüleri yapacak olanlar çocuklarının beli ve uzunluğuna göre ölçüp alabilirler ..
Nasıl amaaaa???
 

Sevgiler gönderdim..Hayırlı Kandiller Herkese...




..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

10 yorum:

  1. ellerin dert görmeye nurum
    elleri öpülesi hatunlardasin MasAllah .
    hayirli kandiller

    YanıtlaSil
  2. süper olmuşş:))
    bende yiğenlere yapmalım bence böyle birşey:))

    YanıtlaSil
  3. bu arada kandilin mübarek olsun:)) canımm

    YanıtlaSil
  4. OHHH NE GÜZEL DEĞERLENMİŞ.
    ELLERİNE SAĞLIK...
    HAYIRLI KANDİLLER.

    YanıtlaSil
  5. valla helal sana. Canım kandilin mubarek olsun duacınım biliyosun bitanem.

    YanıtlaSil
  6. hayırlı kandiller canım
    ellerine sağlık çok güzel bir etek olmuş ne güzel bir değerlendirme yapmışsın

    YanıtlaSil
  7. @Allah ne verdiyse:Sende bir tanesin ablam!..hayırlı kandiller..

    @Kübra'nın GÜNLÜĞÜ:Yapımı çok basit aslında anlatınca karışık görünüyor ama değil denemeni tavsiye ederim canım hayırlı kandiller..

    @bir kase lezzet:Hayırlı kandiller canım sana da teşekkür ederim.

    @Sade Kahve (ECE):Ece döndüüüüüüü canım arkadaşım teşekkür ederimmm seninde kandilin mübarek olsun bitanem ..

    @Sultancım saolasın bitanem hayırlı kandiller canım..

    YanıtlaSil
  8. bu çok şirin olmuş :)
    altına bir fistoda olsa çok çok daha şirin olurdu
    ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR