16 Haziran 2012 Cumartesi

Çat katı Çatı Katı aşkı!

İçinden bir dilek tut..Çatılı olsun..
Kalbinden bir niyet geçsin..Tavanlı olsun..
Çatı katlarına The Crow filmini izledikten sonra kafayı taktım diyebilirim..
Bilirsiniz işte..genç bir kızsın uzun saçlı bir bay melek yüzlü bir bayanla büyük bir sevgi ve aşk yaşarken evlilik hazırlıkları başlar oğlan kıza pahası düşük ama manevi değeri büyük bir yüzük hediye eder kaldıkları ev de çatı katındadır tüm şehri kuş bakışı izlerler vs.. vs..
Kaldı işte içimde uhde gibi..filmin kahramanları ölmüş olmalarına rağmen bu çatı katı sevdam ölmedi..
Nedense..








 FA-VO-RİMSİN BEBEĞİM!!


Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

7 yorum:

  1. :)
    Nedir bu sendeki beyaz düşkünlüğü???
    Beyaz bir koltuk
    Beyazlar içinde bir çatı katı
    Hayra yorup amin derken ellerimizi yüzümüze sürelim
    Günaydın güzel insan

    YanıtlaSil
  2. Hoş kareler,Allah gönlüne göre sana da bir çatı katı nasip eder inşallah:)Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. @Elife:Beyaz saflıktır,temizlik sadeliktir belki o yüzden çok severim..
    Duana amin dedim.. :)
    Günaydın tatlım!

    @BİRİNCİSİN:Amiiiin ablam günaydın!!

    YanıtlaSil
  4. Kimin hayalini süslemezki çatı katı. Neden seninle aynı şeyleri seviyoruz biz?

    YanıtlaSil
  5. Ben de çok severim çatı katlarını. 3+1 evde kalıyoruz arkadaşlarla ama ben tek çıkmak istiyorum. Umarım 1+1 ya da güzel bir çatı katı bulabilirim. Bu ara araştırma yapıyorum.

    YanıtlaSil
  6. Bende çok seviyorum çatı katlarını. Keşke öyle bir çatı katı evim olsa :)

    YanıtlaSil
  7. cocuklugumdan beri hallerimi süsler cati katlari.
    bu aski heidi cizgi film den kalmadir bende gökyüzünü seyredecegim yuvarlak camli

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR