21 Haziran 2012 Perşembe

Cam kenarı mı koridor mu?

Kediler..Çiçekler dışında cam kenarlarını bizde çok severiz..bende çok çok severim..
Hem bu denli şirin köşeleri kim sevmez..kim?
Seyahatte olsa evde olsa cam kenarı kesinlikle tercihimdir..
Özellikle bu görsellerin ardından ne yapılabilir nasıl yapılabilir düşünceleri dans etmeye başladı kafamda..
Marangoz çağırın camcı çağırın bahçıvan veya iç mimar ama bu köşelerden birini mutlaka evlerimizde oluşturmalı.
Kış mevsiminde kitap okumak için veya kar yağışını yağmur yağışını izlemek için daha güzel bir köşe olabilir mi?
İlkbaharda taze koparılmış veya yetiştirdiğimiz çiçeklerin gözlerimiz önünde bulunup hayatımızı her an güzelleştirmek için extra bir şey yapmamız gerekebilir mi?
Buyrun bir göz atın..









Favorimi buldum! ! !


Favorinizi belirlediniz mi??
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

7 yorum:

  1. Burasıda benim cam kenarım. Beklerim efendim.
    http://herteldentala.blogspot.com/2011/05/yagmurlu-bir-gundu.html

    YanıtlaSil
  2. 4 ve 9 numara güzel diğer güzellerin içinde mailimi almışsınızdır umarım

    YanıtlaSil
  3. bir kenarda benim vardi tüm sehire kus bakisi
    kizim aldi elimden :)

    YanıtlaSil
  4. üüüfff hepside yazin habercisi ben bunlari gordukce umutlarim yeseriyor biliyor musun ?..
    kESINLIKLE evimizin bir kosesinde bu resimlerden birini olusturmaliyiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiz :) Paylasim icin tesekkurler ;)

    YanıtlaSil
  5. keşke şu ilk resimdekinden olsa benim evde
    süper olurdu walla sevgim

    YanıtlaSil
  6. Tümünü sevdim ben..böyle bir köşem olsun kafi..ha bir de zamanım tadını çıkartmak için..ha bir de yağmur daha nostaljik olması için..ha bir de deniz karşımda bu hayalimde var raflarımda tümü birden gerçek olması için..
    AMİİİNN dedim..teşekkür ettim arkadaşlar..

    YanıtlaSil
  7. ilk resimdeki gibi bir yerde kitap okumak oldukça keyiflidir.. :)

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR