17 Haziran 2012 Pazar

Kendi çantanı kendin yap-vitrinlere sulanmaya son!

Hayırlı sabahlar sevgili blogcanlarım..bir keresinde bir çanta yapmıştım..5 yıl önce falan..boyadım süsledim diktim detaylarını da ekledim farklı farklı..kot bir çantaydı içine satenli bir astar dahi geçirmiştim..
Ama uzun süre kullanamamıştım..çanta yapanlar bilir ki çanta yapmak azıcık zorluğu olan bir şeydir ya da bana mı öyle geliyor..
Kısaca ben çantacı değilimdir yani pazardan alırım ama dikemem bir daha diye düşünüyordum..
Sonra da bunlara rastladım..
Aklıma girmeyin benim...!!
Aklıma girmeyin :)
Yapılabilir kolay bir kaç proje var paylaşmak ve belki de ileride yapmak istediğim..


Aşamalı yapımı burada


Kolayca yapılabilen anlatımlı olarak da gösterilmiş bu cici çanta da var..aşamalı yapımı burada


Farklı bişeyler olsun diyebilirsin..bu oldukça farklı bir çanta bana göre mesela..kullanılacak kumaşa bağlı birazda..Aşamalı yapımı burada


Bana makyaj çantası lazım diyenlere ki bunlardan biri de benim bu cici yapılabilir türdendir denenebilir.. Aşamalı yapımı burada


Her gün kullanılabilecek bir çanta daha var..nedense benim en çok beğendiğim bu oldu..Aşamalı yapımı burada




Dilerim sevmiş denemeye niyetlenmişsinizdir..
Sevgilerimle..




..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

4 yorum:

  1. İlk resimdekinin kumaş desen renk çok güzelmiş.
    Ama sen benim aklıma girdin çok heveslendim de ben dikişle ilgili hiç bişi bilmiyorum ya :)

    YanıtlaSil
  2. @Şehirler Arası Aşk:Blogunda diktiğin bir şeyi yayınladığını gördüğüm gün çok sevineceğim :)

    YanıtlaSil
  3. şu aralar ben de dikişe merak sardım .düz dikiş harici bir şey dikmedim şimdiye kadar ama çanta,clutch ve bluz dikimlerine sürekli bakıyorum yakında bişeyler çıkacak.bu posttan da ilham alındı ve özümseniyor... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonuncu model çok başarılı ondan başlayabilirsin canım :)
      Dikersen bende isterim ona göre:)

      Sil

Recent in Recipes

SON YAZILAR