23 Haziran 2012 Cumartesi

Nerelerdesin-Nerelerdensiniz arkadaşlar?

Rabbim olur da nasip ederse yakında valizimi hazırlayıp en sevdiğim şarkılarımı iPhone'cuğuma yğkleyip bir de okumaktan bir türlü bıkmadığım durup durup ortasından sonunda başından okuduğum Ruhsal Zeka kitabımı alıp İstanbul yollarına düşebilirim..
Bak demedin demeyin..
Buluşmak-bulmak tanışmak-görmek istediğim değerli dostlarım vardır..onlara bizzat haber verilecektir vaktimin çoğunu onlarla ayırmayı arzu ediyorum bunun yanısıra sormak istiyorum aklıma gelmiş ve gece 01:09'da merak etmişken..
Bloguma gelen muhabbetimizin tatlı olduğu güzel arkadaşlarım acaba nerelerden-nerden teşrif etmekteler mekanıma?..
Sahi arkadaşlar siz nerelisiniz-nerdensiniz??
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

20 yorum:

  1. bir yerlere gitme gidersen de yüreginin götürdügü yere git ama benide götür sorana da basimin belasi dersin .

    Almanya /suttgart

    YanıtlaSil
  2. ben usakliyim ve 24 cnedirde almanyada yasamaktayim,yolun buralarada düserse,zevkle misafir etmek isterim canim.

    YanıtlaSil
  3. ben de o güzel arkadaşlarındanım diye üzerime alındım :) Bursadayım ben. keşke görebilsem seni, ama istanbula yani Türkiye ye geldiğinde haberim olsun nolur, bari yurtiçi tarifesiyle sesini duyabileyim :(

    YanıtlaSil
  4. bende bursadayııım hem istanbul yakın hem bursada gezilesi çok güzel yerler var rehberlik edebiliriz büyük bir zevle ;)

    YanıtlaSil
  5. @Allah ne verdiyse:Kalbim çağırsın yeter!..anladın ablam sen :)
    Ah başımın tatlı belası değil en güzel karşılaşmalarımdan biri olan ablam..

    YanıtlaSil
  6. @Seherin Örgüleri:Almanyada bir çok güzel kalp var kalbime yer açan..İnşallah gelirsem görmek isterim bende canım ablam..

    YanıtlaSil
  7. @kevser:Tabii ki üzerine alınacaksın!..tarife sıkıntısını düşünmeyelim..ev telini ver canım yeter..ben ararım seni..inşallah basarsam da Türkiyemin güzel topraklarıma ilk haber vereceklerim kişilerden olacaksın..

    YanıtlaSil
  8. @sedaSRC(BiçDikGiy):Bursa ne ki haklısın deniz otobüsüyle 40-45 dakika yanlış hatırlamıyorsam..sıkıntı Bursa değil..uzaklık da değil sıkıntı zamanımın dar olması olabilir..
    Rehberliği şimdiden kabul ettim haberin ola :)

    YanıtlaSil
  9. gerçekten miiiii? ağzım kulaklarıma vardı kalbim gümbürdedi :)) Allah için çok seviyorum seni :)

    YanıtlaSil
  10. @kevser:bendaaaaaa canım bendaaa Allah için seviyorum seni..gerçekten verebilirsin ama özelden yaz canım..

    YanıtlaSil
  11. @kevser:Aldıııım kaydettim..şimdi arayamam gece arayamama takıntım vardır cümle alemi rahatsız ederim gibi hissediyorum ama yarın mutlaka!!

    YanıtlaSil
  12. Selam canim, ben Fransa/ Strasbourg'ta yasiyorum. Istanbul'a ailemin yanina tatile gidiyorum her sene. Bu sene tatilim bitti. aha erken olsaydi tanismak isterdim seninlede :) Sevgiler

    YanıtlaSil
  13. Heyyy
    Önce evde atlatırım diye epey bi kıvrandım sonra ev halkını kaldırıp acillik oldum
    3 gündür yatak döşek yatıyordum
    Hem de 24 saatin 20 saatini uyuyarak
    Daha dün gece açabildim gözümü
    İlk iş arkadaşlar neler yapmış diye bloglara bakmak oldu
    GEL TABİ GÜZEL İNSAN
    İstanbul'a gel
    Günlük sahibi hiç duymadığı sesini duymayı sarılınca eliyle sırtına hafifçe vurmayu ne çok istiyor bir bilsen.
    Gel
    Gelirken de kucaklara sığmayan, tarifi mümkün olmayan coşkunu ve tebessümlerini de al
    Galata Köprüsü'nün altında hem de bu sıcakta balık ekmek yemeden göndermem seni
    Özlemle bekliyorum
    Sevgiler Cannn
    :)

    YanıtlaSil
  14. @Fransalı Gelin:Instagram'dan takip ettim canım tatilin çok güzel geçti inşallah bir sonraki sefer :)..sevgiler..

    @Elife:Yoook ekmek balıkla değil nargile içeceğiz senle tophane'de kim ne derse desin :)
    Geçmiş olsun çok çok..

    @isterenklihayat:Biliyoooommmm :(

    YanıtlaSil
  15. Bende Kocaeli-İzmitteyim canım :)İzmittede bekleyenin olduğunu unutma yolun düşerse kapım sonuna kadar açıktır sana güzel yüreklim.

    YanıtlaSil
  16. kocaeli-karadeniz karışımıyım efem,istanbulda ikamet etmekteyim :) bekleris..

    YanıtlaSil
  17. @Tasarımın renkleri:Öptüm yanaktan!..
    İnşallah bir gün dünya gözüyle görüşürüz balım.

    @Gul/İnn:İşte İstanbul'da olman şahane!..

    YanıtlaSil
  18. Hayırlısıyla kazasız belasız sıkıntısız buyrun gelin İstanbul'umuza :)

    YanıtlaSil
  19. @benim dünyam:İstanbul güzel olduğu kadar güüzel insanlar barındırdığı da bir gerçek :)
    İnşallah arkadaşım duanı eksik etme..

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR