24 Haziran 2012 Pazar

Çocukken kestiğim kağıttan bebek kıyafetlerim

Gerek gazete eklerinde gerek haftalık dergilerde kız çocuklarının severek yaptığı heyecanla bekledikleri bir projeydi bu.
Her haftasonu elime alır almaz keserek karton bebeklerin yine kartondan elbiselerini giydirerek hülyalara hayallere dalar uzun uzun masallarımda dolaşırdım.
Tabbi ki prenses de bendim masal da benimdi..
Kızım büyüdükçe birlikte yaşanılacak diye ümit ediyorum..
Ama artık eskisi gibi olmuyor bebekler-kıyafetler..
Eskisi gibi olmuyor mutlaka ama eskilerdeki gibi aynı tasarımda bebekler ve kıyafetleri bir yerde barındıran şahane bir site keşfettim..
Bir çoğumuz bunlara bayılacak özellikle kız çocuğu olan anneler..
Yapılması gereken tek şey ise resimlerin çıktısını alıp kızınızla hoş vakit geçirmek..biraz da çocukluk günlerinize gitmek..
Harika!



Bi dünya dolusu burada:PrincessColoringPages
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

10 yorum:

  1. eveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet bunlardan benimde vardiiiii hehehehe nede guzel oynardik yahuuu birseyden habersiz buyuyorduk simdilerde kendimizi giydircez diye bir hal oluyoruz :p

    YanıtlaSil
  2. gazeteler verirdi bunları ne oynardık, :))

    YanıtlaSil
  3. @KeleBek MisâLi ...:Özlüyorum o günleri :)

    YanıtlaSil
  4. bi ara bizimkiler büfe işletmişti her hafta getirirdi babam :D haticeyle birbirimizi yerdik en güzelini kapmak için :D

    YanıtlaSil
  5. @Dürr-i Yekta:Evet canım o zaman daha güzeldi şimdi de var ama şimdi o zamanki bizler yokuz :(

    @isterenklihayat:Haticeyle birbirinizi yediğiniz günler eminim çok güzeldi :)))

    YanıtlaSil
  6. ayy evet bunlarla oynamak çok güzeldi....
    küçük bir kız çocuğu olmak ne kadarda güzelmiş....
    özledim o günleri...
    sevgiler canım...

    YanıtlaSil
  7. @Gurme Şirine:İnşallah kızın olursa onunla yaşarsın tekrar canım benden de sevgiler..

    @LEYLA ILE YEMEK SAATI:Sizin hatıralarınız daha da eskiymiş o yıllarda da yaşamak eminimki güzeldi..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. ayyy ne bayılırdım onlarla oynamaya nerden hatırlattın :)

    YanıtlaSil
  9. @Şantiyenin Gülü (Tender Lady in the construction site):Tekrar oynamak istiyorum belki özlemim hatırlattı :)

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR