10 Haziran 2012 Pazar

Masal kokulu evler

 
Bazı evler vardır ki..masal kitabından çıkmış gibi canlı renkli ve çok çok güzel olurlar..

Onları bu denli güzel kılan belki de zevkleridir orada oturanların veya hayatı  dolu dolu hiç ölmeyecekmiş gibi yaşayanların eseri olabilir bilemiyorum..ya da bana öyle geliyor..bilemiyorum ama gördüklerim bir ah çekmeme sebep oluyor canlar..
Ya siz?..


  



https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhawPgcmn1TOiwiIqH11NJynVyLrsUsDsex6ilV-HkEXKEKxKj8ZLcksBqwZKN-07SlQ620Ozh-_oygsF7CQ6vpRD7C2cHW1nNv5bLjvQdiAuTSJyfE2-jxggJriFobYgPMgaHUWrk3K-Ln/s1600/IMG_6673.JPG

http://3.bp.blogspot.com/_BYftKsbCLWQ/TCtN5G3RiFI/AAAAAAAAI1I/u68jmEeWyWk/s1600/IMG_6690.jpg

http://1.bp.blogspot.com/_BYftKsbCLWQ/TCtN4jF9vAI/AAAAAAAAI1A/wPCpKVXtPyY/s1600/IMG_6683.JPG

http://4.bp.blogspot.com/_BYftKsbCLWQ/TCtZIw9zsvI/AAAAAAAAI2o/uVm7FgKyJ70/s1600/IMG_6676.JPG

Resimler:burdan
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

7 yorum:

  1. neyleyim köskü neyleyeyim sarayi .
    basta sükür saglik, huzur, nese,cocuk, doyacak katik birde salinan yar oldumu
    bunlar olmasada olur nurum
    demi heeee

    YanıtlaSil
  2. @Allah ne verdiyse:Ablam o saydıkların milyonlarca köşke saraya bedel şüphesiz..masal bu ya beğenilir bu evler de :)
    Sevgiler öptüm kucakladım..

    YanıtlaSil
  3. aynen .
    gönülmü nefsmi hep ister,bende beyendim elbet ;)gönlündekini versin Allah,en hayirlisini hemde.
    amin amin amin

    YanıtlaSil
  4. Rabbime sükürler olsunki ne istedimse verdi böyle güzel evide istiyorum hatta dahada güzelini ama tabiki kalici olacagim sonsuz alemde ins. Rabbim kalici olana nasip eder insallah

    YanıtlaSil
  5. @Allah ne verdiyse:Bilirsin gönülde yatanı :)
    Amin cğmlemize temizini hayırlısını nasip etsin inşallah bu huzurla başımızı yasladığımız taze yıkanmış bir yastık da olabilir..

    YanıtlaSil
  6. @PaSaSofraM:Komşun olmamı nasip etsin rabbim :)

    YanıtlaSil
  7. ah mı çekmene sebep oluyor? benim sırayla şunları çekmeme sebep oluyolar (an itibariyle içinde bulunduğum kasvetli laboratuvarı da göz önünde bulundurursak);
    off! woaa! whuaa! whoaaaaaa!

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR