12 Haziran 2012 Salı

Sedir kaplama

Bir kaç hafta öncesinde belki de bir kaç gün Dikiş köşesi hayalim postumda evimde dikiş yapacağım bana özel odam olmadığı için en azından bir köşem olsun diyerek bir şeyler yapmak istediğimi dile getirmiştim..
Çocukların oyuncakları için marangoza yaptırdığım dar uzun bir sandığı kendime kaçırarak oyuncakları bir koliye aldım ve sandığın içine Burda dergilerimi_kumaşlarımı vs..koydum ama üstü oldukça kaygan olduğu için kızım ne zaman üstüne çıksa düşer korkusuyla uzun süre oturmasını istemiyordum..ta ki buradaki güzel projeyle karşılaşıncaya kadar..
Sıradan eski bir sediri farklı amaçlı kullanılmış ama benim sandık için çok ideal göründü gözüme..
Süngerle yumuşak güzel bir kumaşla farklı bir hava katılmış bunun haricindeyse bendeki sandığın kayması bu şekilde yapıldığı takdirde önlenmiş olacak..
Arşivledim ve paylaştım..bunu da en kısa zamanda yapmayı düşünüyorum tek eksiğim marangozların kullandığı minik zımba telleri..
Ayrıca önerisi olan varsa lütfen çekinmeye..her fikre açığım :)

Sevgilerimle..




..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

4 yorum:

  1. faydasi olurmu bilmem nurum
    silikon tabancan varsa onunlada yapabilirsin .ama ince civilerle sabitlemen lazim

    YanıtlaSil
  2. çok yarayışlı(: helecanla bekliyorum senin yaptığını. bu arada tefriciye eksiğin var mı? yeni gördüm ben:(

    YanıtlaSil
  3. @Allah ne verdiyse:Tek eksiğim Zimbabve telleri yoksa gizlice yapılabilir biterdi bu gün ablam sıkılın tabancam da hiç lazım olmadıgı için bu güne kadar yok almamıştım sevgiler yüreğimin suyu..

    @semmma:bir yolunu bulur yapabilirim belki de çok isterim balım eksiğimiz çok tefriciyelerde okuyabilirsen sevinirim calikusum ;)

    YanıtlaSil
  4. Çok kullanışlı bişey olmuş paylaşımınız için teşekkürler

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR