2 Ağustos 2013 Cuma

En son header tasarımlarım(Toplu Halde)

Selamünaleyküm sevgili dostlarım.. Header tasarımlarımı daha evvel iki bölüme ayırmıştım ancak elimde oldukça malzeme biriktiği için sanırım ayrı bir bölüm daha açmam gerekecektir..
 Bu gün sizinle çoğu bu ay içinde tasarlanmış şablonlarımın headerlerini paylaşmak istiyorum..

 Böylece toplu olarak tasarımlarımı görme imkanınız olacaktır..

 Zaman zaman ben kendim dahil bişey aradığım zaman yerini bildiğim kendi elimle koymuş olduğum halde bulamadığım için olabildiğince derli ve kolay ulaşılır olmasını istediğim halde aradığımı bulamıyorum veya örnek olarak gösterileceği zaman ulaşılamıyor tasarımlarıma diye düşünüyorum.. Haliyle headerlere özellikle bir bölüm daha açmam gerekti şablon dışında sadece header siparişlerim de olduğu için tüm tasarımlarım böylelikle bir arada hatta en yeni headerlar adından beğeninize sunulmaktadır..
Ulaşmak iletişime geçmek isteyen dostlarım blogumdaki iletişim formunu kullanabilirler,çekinmeden yazabilirler.. Maillerine gün içerisinde cevap verilecektir evelAllah..

Mail adresim:degmesinyagliboya@gmail.com


Hadi yaptıklarımıza bakalım :)


Orjinal boyutu için üzerine tıklayabilirsiniz..


























Son olarak dostlarım tasarımlarım hakkında daha geniş bilgi almak için:bende istiyorum diyebilirsiniz..

Ramazan kampanyam sona ermiştir kardeşlerim Allah katılan destek veren herkesden razı olsun çok güzel işler meydana geldi Allah razı olsun tekrar tekrar..

Allaha emanet olun..


Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

8 yorum:

  1. Merhabalar canım,
    Ellerine emeklerine sağlık. Hepsi birbirinden güzel olmuş. Blog arkadaşlarım da güle güle kullansınlar....:)
    İnşallah bir gün benim bloğum için de çalışırız...
    Sevgilerimi bıraktımmmmm....:)))

    YanıtlaSil
  2. Canımsın hepsi birbirinden güzel,aynı gönlün gibi.

    YanıtlaSil
  3. Hepsi birbirinden güzel ve bu güzelliklerden ben de nasibimi aldım.Tekrar teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. Ço çok güzeller hepside ellerine sağlık,güle güle kullanılsınlar hepsi
    Kadir geceniz mübarek olsun,Rabbim nice kadir gecelerine ve bayaramlara erişmek nasip etsin inşAllah
    Sevgilerle

    YanıtlaSil
  5. Hepsi çok güzel. Hem içime sinen çok hoş ve başarılı bir iş çıkarttığın hem de bu vesileyle ihtiyacı olanlara ulaşmamı sağladığın için çok teşekkür ediyorum. Güzel yüreğine sağlık

    YanıtlaSil
  6. Mehabalar canım hepsi birbirinden güzel olmuş...
    Blogcanlarımız mutlu mutlu kullnsınlar...
    Darısı bizlerin de başına diyelim...
    Eline , emeğine sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Kucaaak dolusu sevgiler,teşekkürlerimi sunarım hayırlı bayramlar :)

    YanıtlaSil
  8. Bayıldımm.ELLERİNİZE SAĞLIK HEPSİ BİRBİRİNDEN GÜZEL OLMUŞ.KEYİFLE KULLANSIN ARKADAŞLAR İNŞALLAH..DARISI BANA..SEVGİLERİMLE..

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR