3 Ağustos 2013 Cumartesi

Rümeysanın elleri-Şablon tasarımı



Selamünaleyküm hayırlı sabahlarımız ola sevgil idostlarım ramazan ayının son günlerine yaklamış bulunuyoruz..
Elimde bulunan ve bu ay ramazan kampanyam çerçevesinde tasarlanan bir blogu tanıtmak istiyorum..geriye bir tasarım daha kaldı i biter bitmez yayına girecektir inşaAllah..

Rümeysa kardeşimin blogunu yeniledik tazeledik..kendisini ifade eden çizgiler ve eklentilerle güzel tariflerine göre tasarladık herşeyi..
Sosyal ağları resimli kategorileri ve tabii ki yine bir çok yere minik ama zarif detaylar serpiştirmeyi ihmal etmedik..

Evet sondan bir önceki tasarım bu kardeşlerim..
Dilerim kendisine uğuur getirir severek kullanır :)

Rümeysa kardeşimin blogundaki değişikliği incelemek ve ziyaret etmek için:Rümeysanın elleri demeniz kafi..

Ziyade bilgi için:BENDE İSTİYORUM diyebilirsiniz..

Hemen iletişime geçmek için blogumdaki iletişim formu hizmetinizdedir onu kullanabilir veya degmesinyagliboya@gmail.com adresime cici maillerinizi çekinmeden yazabilirsiniz..

Güzellikler güzel görenlerin güzelin kdrı kıymetini bilenlerin olsun..

Rabbim ibadetlerimizi gayretlerimizi kabul buyursun..

Sevgilerimle :)


Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

7 yorum:

  1. ellerinize sağlık,yine çok güzel bir iş çıkarmışsınız..darısı bana..sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Canım ,ellerine ,yüreğine sağlık çok beğendim .Emin ol ki ailemdeki herkes de çok beğendi.Seni kararsızlığımla yordumgum içinde hakkını helal et.

    Canım Allah canına sağlık sıhhat güçünü de kat kat artırsın.Allah senden razı olsun .Sevgiyle kal.
    Allah'a emanet ol...

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar;
    Blogunu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
    950. takipçin benim.. :)
    Bana da gelirsen sevinirim :)
    ♥ Sevgiler ♥
    http://whiteglaze.blogspot.com
    twitter: @_gamzeahmet_

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bir tasarım Sevgi Hanım ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  5. Herkese ayrı ayrı teşekkürlerimi sunarım Allah razı olsun beğenmeniz beni mutlu eder,sevgiler hayırlı bayramlar dilerim.

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR