9 Ağustos 2013 Cuma

İstanbul aşığı İstanbul yolcusuyum





Sakinlik veya hareket..
Düş veya koşuşturmaca..
Yalnızlık veya kalabalık..


Kolayca ulaşılacaklar ve asla dokunulamayanlar..
Konuşanlar ve kendilerini anlatamayanlar..
İfadenin ve eylemsizliğin tablosu..

Kültürlerin dörtyolu İstanbul..



İstanbul her insan için farklı ayrı güzel başka değişik..
İstanbul kadar insan insan türü kadar İstanbul var..

Ben Sultanahmet'ine..
Çemberlitaş'ına..
Divanyolu'na..

Martılarına..
Vapurlarına..

Gidiyorum..

Rabbim tekrar buluşturana kadar..ulaştırana kadar beni sizlere..kavuşturana kadar bizi en Güzel'e en Emin'e emanet ediyorum sizleri..




3 gün çabuk geçer derler..
Çabuk geçmemesini gönlüm diler.... :)



Sevgilerimle..


Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

22 yorum:

  1. Güle güle gidin yolunuz açık olsun..iyi tatiller..Blogum süper olmuß,ellerinize saglık..sevgilerimle..💖💖💖💋💋👏👏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler nursen hanım beğenmenize içinize sinmesine ayrıca memnun oldum,sevgiler.

      Sil
  2. Hayırlı bayramlar canım hayırlı yolculuklar.

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı bayramlar hayırlı uğurlu sağ salim yollar yolculuklar..

    YanıtlaSil
  4. bekleriz, hem istanbul'a hem buraya tekrar. arada on kez öpücük atar, elli kez tıklayıp ya nerde kaldı ya deriz. şimdiden başlamalıyım.
    :*

    YanıtlaSil
  5. Canımsın,mutlu git,mutlu dön evine,herşey gönlünce olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Can Fatmam Allah razı olsun kardeşim teşekkür ederim. bilmukabele.

      Sil
  6. İnanamıyorum ya..ben de dün İstanbul'da idim..:( görüşmek nasip olaydı...
    dün gece geldik...
    hayırlı yolculuklar, güzel geçsin tatiliniz İnşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüh!..
      Görüyormusun kaderin işine bak! :(

      Nasip ablacım nasip..
      İnşaAllah bir gün..inşaAllah..Allahrazı olsun teşekkür ederim bilmukabele.

      Sil
  7. hayırlı yolculuklar sevgili Boya bendende selam götürün İstanbul;a:))ALLAHA emanet olun

    YanıtlaSil
  8. SEVGİM HAYIRLI YOLCULUKLAR OLSUN İNŞALLAH
    SENİNLE ORADA KARŞILAŞMAYI NE KADAR ÇOK İSTERDİM BİLEMESSİN
    KISMET DEĞİLMİŞ
    HER ŞEY GÖNLÜNCE OLSUN

    YanıtlaSil
  9. İyi tatiller ablam, doya doya tadını çıkar gezmenin :)

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR