5 Ağustos 2013 Pazartesi

Blog Adları-2-Yemek blogu açacak olanların dikkatine


Selamünaleyküm hayırlı sabahlar dostlarım..
Sahurdan kalma Boyanızın kafası geceden yemek bloglarına takılı kaldığından olsa gerek ve beeelki belki diyorum belki ufak tefek yaktığım döktüğüm tariflerimi paylaşmak adına rezil olma riskini göze alırım diye müstakbel yemek blogum için isimler düşünmeye koyuldum..
Yok,sabahlamamın sebebi blog adları değildi tabii ki de canlar olur mu öyle şey :)
Rabbim nasip ederse Cumartesi akşamı evladım Emrem ile İstanbulun kanatlarımızın altında olmasına niyetlendik Rabbim nasip ederse bir kaç günümü oğlumla İstanbulda geçirip çok değerli bir canı özellikle o kardeşimi görmek için can atmaktayım :) İsim vermem..
Yemek blogları rövaşta beğenilmede..
Oooy neler neler neler neler yapılmaktadır tariflerin ve lezzetlerin uğruna..
Şu bir gerçektir dostlarım..Aç durulmaz her gün aynı yemek yenmez bkz:kedi hergün pilav yemez atasözümüzle sabitdir :)
Sonuç itibariyle uzatıp yormadan aklıma gelen hayali yemek blogum için bulduğum adları gerçekten yemek blogu açmayı ciddi ciddi düşünenlerle paylaşmak daha güzel bir fikir olur diye düşündüm(yan cepte bir iki isim sakladım,gizli as'larım olaraktan hani:)
 ;)
Anladın sen :)
Bakalım neler bulmuşum..
Bismillah..
yemeginleoynama-Yemeğinle Oynama

neguzelkoktu-Ne Güzel Koktu

lezzethanem-Lezzethanem

yemekderdim-Yemek Derdim

yemeklutfen-Yemek Lütfen

ailedoyuran-Aile Doyuran

tabakkaciran-Tabak Kaçıran

yemektasiran-Yemek Taşıran

yemekleoynama-Yemekle Oynama

cirpici-Çırpıcı

yemektenote-Yemekten Öte

tariftenziyade-Tariften Ziyade

sicaktabak-Sıcak Tabak

cirpicimdansevgilerle-Çırpıcımdan Sevgilerle

onlukyaktiran-Önlük Yaktıran

onlukattiran-Önlük Attıran

aklinfikrinyemek-Aklın Fikrin Yemek

kucukmutfakbuyuktarifler-Küçük Mutfak Büyük Tarifler
mutfakkucuktariflerbuyuk-Mutfak Küçük Tarifler Büyük

ucogundortkasik-Üç Öğün Dört Kaşık

yemesikolay-Yemesi Kolay

tarifiolay-Tarifi Olay

aileyemekleri-Aile Yemekleri
Yukarıdaki isimlerin tümü an itibariyle alınabilir,sahiplenebilirler..
Müsaitler yani :)
Sanırım bir çoğu .com alan adıyla daha da güzel boy gösterebilecektir.
..bilmem..
Tavsiyem vardı onu da paylaşayım istedim 
:)
Güzel bir gün diliyorum..
Sevgilerimle..



Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

8 yorum:

  1. "aklımfikrimyemek" yada "fikriyemek" geldi aklıma yukarıdakileri okuyunca:)

    YanıtlaSil
  2. Süper isimler ....bu nasıl bir sözel zekadır Sübhanallah

    YanıtlaSil
  3. Hepsi çok güzel canım.. Çok çok güzel..
    İyi bayramlar canım. Hayırla selametle..

    YanıtlaSil
  4. Oy oy...
    Hayırlı olsun, inşallah kararından vazgeçmezsin de istifade ederiz...

    YanıtlaSil
  5. Rabbim varliginizi eksik etmesin guzel yorumlariniz icin tesekkur ederim,hayirli bayramlar.

    YanıtlaSil
  6. Gerçekten ne kadar üreticisiniz. Ben 2.5 yıldır bir isim bulamazken bloguma. Hatta benım moda blogumada bir isim bulursanız nasıl mutlu olurum anlatamam. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rahman razı olsun mailimde bir kaç isim yazdım bilemem sevecekmisiniz acaba:)
      Buraya da aklıma gelenleri daha doğrusu aklımda kalanları yazabilirim.

      Mer Moda (isminize uygun olarak)
      dinamik stil
      yaşam ve moda
      moda tarifleri

      Sevgiler :)

      Sil

Recent in Recipes

SON YAZILAR