31 Ağustos 2013 Cumartesi

Tatlı Krizi Tutunca-Ev Yapımı Kakaolu Puding

Bismillah.
Gecenin bir vakti tuttu tatlı krizi..
Ramazan ortası sahur vakti..
Dolaba bakıldı,çekmece yoklandı,yapılacak en hızlı en çikolatalı en tatlı tatlı malzemesi evde yok gibi..
-Anne,canım tatlıçekti!..dedi oğlum..
Kızım abisini kopyalamakla meşgulolduğundan aynı cümleyi tekrarladı,heyecanlandı..
-Tatlı mı?
Malzeme?..
Malzeme olsa da bu saatte hangi tatlı,tatlı olarak ne?
Düşündümtaşındım evdeki kakao miktarınabaktım,süt de gözüme çarpınca akla geldi fikir..
Puding!
-Puding yapalım mı?
-Pudiiing!1Eveeet..Yaşassın!!

Mutfağa girildi ve tatlı yapımına başlandı..zaman da dar..hazırlığı çok sürmemeli,bir an önce yemeyi bekleyenler çok bekletilmemeli..


 MALZEMELER tezgaha kondu..
Malzemesi zaten evdeki şeyler..

1 litre süt
4 yemek kaşığı kakao
1 su bardağı şeker
1 vanilya
50 gr kadar tereyağ
3 yemek kaşığı nişasta 

YAPILIŞI tezgahta dolaşan kızımla bir araya getirilerek pudingimiz ocağa kondu..
Sütü kakaoyu şekeri vanilyayı tencereye koyup birbirinin olmalarını göresiye kadar çırpıcı ile karıştırıldı..
Kaynama meydana gelince göz göz açılan pudingimi kıvamını haber verdi..
vanilya ile tereyağını istedi,verildi..

Kaselere konup pencereye soğuması için istirahate çekildi..sonra..


Süsleyecek hiç bir şey bulunamadı belki ama..
Sahur vakti afiyetle tam soğuması beklenemeden sabırsızlık ve iştahla yendi..


Mutlulukları her şeye değerdi şüphesiz..
Çiçek ile ifade edildi..
Daha ne ..
Bu güzelliğe kesinlikle..

Değer..


Sevgilerimle...


Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

13 yorum:

  1. Ben hala yemek siteni bekliyorum:)

    YanıtlaSil
  2. Sevgicim afiyetler olsun,ellerine sağlık..Çiçeklere bayıldım,herşeye değer o çiçekler..sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bayıldım kendilerine..bahçemizden kızımın hediyesi :)
      Anne olmak ne güzel..

      Sil
  3. ONLARIN İSTEĞİ BAŞ TACI TEBESSÜMLERİ ÖMRE BEDEL...ELLERİNE SAĞLIK CANIM...NE MUTLU SANA...RABBİM ACILARINI GÖSTERMESİN...SEVGİLERİMLE ÖPÜYORUM KUZULARINI...ALLAHA EMANET

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ablacım Allah hayırlı eylesin yavrularımızı bizim için mutluluk olur her istekleri..
      Sevgiler.

      Sil
  4. Canımsın,ellerine sağlık,afiyet bal şeker olsun,kuzularına yarasın.Hayatınız böyle tatlı tadında geçsin.

    YanıtlaSil
  5. Hayırlısı olsun yemek blogunuz da mı olacak:) Merakla bekliyorum...

    YanıtlaSil
  6. AFİYET ŞEKER OLSUN CANIM BENİM

    YanıtlaSil
  7. Bence degmesin yağlı kaşık koy bloğunun ismini:)

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR