16 Ağustos 2013 Cuma

Kelebeğin Rüyası-Yeni Şablon Tasarımı



Selamünaleyküm hayırlı cumalar sevgili dostlarım..
Acı haberler yüreğin kaldıramadığı görüntüler içeren bir günün ardından dünya üzerinde yaşananları,kardeşlerimizin malzeme olduğu kelimenin tam anlamıyla katledildiği günler ve durumlar yaşıyor ve görüyoruz..
Elimiz uzanamıyor ama dilimiz ve avuçlarımız müsait..
Dil dilesin avuç göstersin..
Bu mübarek Cuma gününde dualarımız Mısıra dualarımız acının çok olduğu kanın çok aktığı kardeşlerimiz ve bölgeler için olsun..

Karşınızda yine yeni bir tasarımla çıkmış oldum kısa bir süre evvel nihayete ermiş yayına girmeyi bekliyordu.
Sibel hanımın el becerileri,günlük notları ve daha bir çok güzel fikri barındıran bloguna Kelebeğin Rüyası başlığı altında yeni bir görünüm elde etmeye çalıştık..

Severek güzel günlerde kullanmasını diliyorum..
Kelebek Rüyası'nı yakından görmek ve incelemek için:Kelebeğin Rüyası demeniz kafi..

Kendi blogunuzu canlandırmak düzenlemek ayrı bir havaya sokmak içinse buradan bilgi alabilir:BENDE İSTİYORUM

İletişime geçmek içinse:degmesinyagliboya@gmail.com adresime yazabilirsiniz dostlar..

Sevgilerimle..
Cumamız mübarek olsun.



Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

12 yorum:

  1. Eline sağlık yakışmış Keleğe :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tatli cok saygindir Kelebek bence de yakismis cok,sevgiler Mervecim.

      Sil
  2. SEVGİCİM SİHİRLİ ELLERİNİ DOKUNDURMUŞSUN YİNE,SÜPER OLMUŞ..ELLERİNE SAĞLIK CANIM..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nursen hanimcim cok tesekkur ederim cok sempatik oldu gercekten sevgilerimi gonderiyorum,hayirli cumalar.

      Sil
    2. Gerçekten sihirli eller, içime sinen çok hoş bir çalışma oldu. Çok teşekkür ederim tekrar. sevgiler, hayırlı cumalar

      Sil
    3. Bu gune dek denemedigim farkli bir tasarima vesile oldunuz Sibel hanim sevgiyle calistim sevgiyle kullanilmasi dilegiyle cok tesekkur edrrim size de hayirli cumalar.

      Sil
  3. Çok güzel olmuş , daha önce bende mail atarak talep etmiştim ama geri dönüş olmadı :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SubhanAllah!Olur mu oyle sey Sepsekerim mailleri hic cevapsiz birakmiyorum diye dusunuyordum,ulasmamis olabilir mi acaba,cok uzuldum bak simdi :(

      Sil
  4. Çok güzel olmuş emeklerine sağlık olsun,sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Merhaba,
    Aranıza yeni katıldım, bana da beklerim.
    http://nebihanakca.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O halde hemen hoşgeldine gelmek icab eder :)
      Hoşgeldiniz.

      Sil

Recent in Recipes

SON YAZILAR