14 Ağustos 2013 Çarşamba

Nurlu Mutfakta-Yeni Yüzüyle Yayında :)


Selamünaleyküm dostlarım!!!..
İstanbul dönüşü sabırsızlıkla yayına almak istediğim bir tasarımla karşınızdayım..
İnşaAllah önümüzdeki günlerde İstanbulda gezilip görünenler,izlenimler ve yorumlarım olacaktır lakin bu gün güzel bir blogu tatlı bir bayanın lezzetleriyle tanıtmak istiyorum..

NURLU MUTFAKTA sıcak kanlı ve sempatik,çalışmak için can attığım karaktere sahip biridir..
Daha çalışmamızın ilk gününden beri herşeyi konuşarak yazışarak fikir alış verişi yaparak birlikte tasarladığımızı söyleyebilirim..

Rabbim yolunu açık etsin yeni görünümü kendisine sıcak dostluklar güzel anlar yaşatsın dilerim..

Ziyaret etmek gıcır gıcır yeni görünümünü canlı görmek için:NURLU MUTFAKTA demeniz kafi..

Kendi blogunuzu canlandırmak düzenlemek ayrı bir havaya sokmak Ya Allah Bismillah demek içinse buradan bilgi alabilir:BENDE İSTİYORUM

İletişime geçmek içinse:degmesinyagliboya@gmail.com adresime yazabilirsiniz dostlar..

Sevgilerimle..


Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

5 yorum:

  1. Sevgicim ilk yorumun benden olsun istedim..Ellerine ,kollarına,güzel yüreğine sağlık canım..Sayende bloğum daha fresh,canlı ve muhteşem bir görünüme sahip oldu..Şimdi daha büyük bir heyecanla bloğumu açıyorum..Aklımdaki bütün acabaları aldın götürdün..Çok ama çok teşekkürler..Herkese senin zevkli fikirlerini ve seni büyük bir zevkle tavsiye ediyorum..Senin gibi bir arkadaşa sahip olduğum için gurur duyuyorum.Başarılarının devamını diliyorum.KOCAMAN SEVGİLERLE..NURLUMUTFAKTA

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nutsen hanimcim hayirli ugurlu olsun tekrar..guzel lezzetlerinize tatli kisiliginize az bile yapilanlar,muhabbetle..

      Sil
  2. Bacısı ellerine sağlık yine çok güzel bir iş çıkarmışsın.Allaha emenet ol...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rahman razi olsun canisi cok tesekkur ederim,sevgilerimi gonderiyorum sana,

      Sil
  3. Selamün Aleyküm...Nurlu Mutfakta blogunu çok seviyorum.Dizaynını da sizin yapmış olmanız çok güzel.İki güzelliğin birleşimi muhteşem olmuş.Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR