19 Ağustos 2013 Pazartesi

Gül-i Nisan Mutfağı-Şablon Tasarımı



Selamünaleyküm hayırlı bir gün dileklerimle..
Güzel dostlarım yeni güne başlarken yapılan işlerin tüm günü etkilediğine inanıyorum..
Güne nasıl başlamışsam örneğin o şekilde devam eder ve son bulur genelde..
Stressiz,gürültüsüz,olaysız günü olmayan benim gibi biri için günegüzel ve olumlu başlamak kesinlikle çok önemli ve güzel..
Her çocuklu aile ve çocuklarla içiçe yaşayan herkes ne demek istediğimi mutlaka anlamıştır..
Bu günümün güzel başlaması için erken kalkıp sabah serinliğinde içilen kahvemin haricinden bir sebebim daha var! :)

Güzel bir tasarımı paylaşmak istiyorum bu gün..
Dün yayına girmesi gereken ve yetişemeyen..
Sevgili Gül hanımın adıyla ve güzel tarifleriyle bütünleşmiş biraz da benim dokunuşlarımla oldukça zarif bir blog sunuyorum sizlere..

Tasarımını severek her zamanki gibi keyif olarak lezzetli tariflerin içinde dolaşarak yaptım..
Yemek bloglarına hazırladığım şablonlarda çektiğim tek sıkıntı o mis gibi yemeklere dakikalarca bakmak zorunda olup kendilerinin tadına bakamamak :)


Gül hanımın blogunu ziyaret etmek ve canlı görebilmeniz için:Gül-i Nisan Mutfağı demeniz kafi :)

Bloga girdiğiniz zaman tazeliği,zarafeti ve güzelliği bir arada bulacağınızı düşünüyorum..:)

Kendi blogunuzu canlandırmak düzenlemek ayrı bir havaya sokmak içinse buradan bilgi alabilir:BENDE İSTİYORUM
İletişime geçmek içinse:degmesinyagliboya@gmail.com adresime yazabilirsiniz dostlar..

 Herkese güzel bir gün diliyorum Allah işlerinizi rast getirsin..



Sevgilerimle..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

22 yorum:

  1. Sevgicim dün Gülün bloğunu ilk gördüğümde,hemen elinin değdiğini anladım..Yine muhteşem bir iş çıkartmışsın,canım..ellerine sağlık..sevgilerimi yolluyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir çok kişiden duyuyorum bunu Nursen hanım demek ki bir tarzım olmuş ki beni tanıyan anlıyor hemen elimin değdiğini çok seviniyorum buna şımarmaktan Allaha sığınırım,sevgiler gönderiyorum.

      Sil
  2. siz her şeyi tek tek özetlemişsiniz zaten sevgi hanımcım..benim cümlelerim fazla olur böyle anlamlı bir yazıya..söyleyecek tek şeyim ise ellerinize,emeğinize,sabrınıza sağlık..hakkınızı helal edin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Helal hoş olsun hayırlı olsun tekrar Gül hanım sevgiler gönderiyorum.

      Sil
  3. gerçekten harika bir tasarım, son derece zarif, fikrine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel olmuş, bayıldım ellerinize sağlık. Güzel bir güne başlayıp aynı hoşlukta devam etmesi için de iyi dileklerin gerçekten her şeyi olumluya çevirebildiğine inanıyorum, o nedenle kendimiz gibi; herkes için de iyisini ve güzelini dilemek en hoş olanı;) Ne kadar içten ve severek yaptığınız belli oluyor tasarımlarınızı, çalışmalarınızı. Bir de o estetik göz var sizde, maşallah gerçekten:). Gül Hanım, ismi gibi güzel bir tasarıma kavuşmuş, mutlulukla kullansın. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olaylara bakışımız kesinlikle tüm hayatımızı etkilediği gibi güne başlamak da aynı şekilde olduğunu düşünüyorum,sevgili Googook güzel özlerin için de ayrıa teşekkür ederim bunu duymak çok güzel..benden de sevgiler.

      Sil
  5. Bende hemen ziyaret edeyim, teşekkürler.
    www.ihlamurcum.com

    YanıtlaSil
  6. çok güzel bir tasarım olmuş, ellerine sağlık ablacığım.

    YanıtlaSil
  7. Canımsın,tasarımları sen yaparsında güzel olmaz mı?Günün her daim güzel,neşeli geçsin,öptüm seni...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Can fatmam her yorumun duygulandırıyor beni kardeşim,Rahman razı olsun güzel dileklerin için,sevgilerimi gönderiyorum,yoğunum canısı,bilirsin.

      Sil
  8. Selamün Aleyküm...Elinizde değil sanırım yüreğinizde sihirli bir değnek var. Sihir yürekten gelince böyle güzel işler çıkıyor .Yüreğinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vealeykümüsselam can çok teşekkür ederim güzel gören gözler de çok önemli ama senin de güzel görür gözlerin Allah ışığını artırsın,sevgiler.

      Sil
  9. nasıl belli elinin değdiği,yüreğine sağlık sevgim.öptü şerin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Can..
      Teşekkür ederim..sıcak sıcak sevgiler göndereyim mi sana,var mı sizin orada sıcak :)

      Sil
  10. çok beğendim canım bir tasarım mucidisin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfirullah kardeşim çok teşekkür ederim Allah razı olsun,sevgiler.

      Sil
  11. elin çok çabuk herhalde.
    nasıl ne zaman yapıyon ya bunca güzel şeyi.
    blogun da gittikçe zarifleşiyo he.
    :)

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR