15 Ağustos 2013 Perşembe

Özür dilemiyorum..



Günlerdir gözlerimi bir kalbe çeviremediğim için..
Telefonu açıp da arayamadığım için..
Yanına gidip de 'Can' deyip sarılamadığım için..
Beklentisini ertelediğim için..
Umudunu israf ettiğim için..

İnsanın düştüğü girdapları,çıkamadığı tutnamadığı uçurumları oluyor bazen..
İnsan olmanın karmaşık kalmanın gerçeği..

Beklentimi hafife aldığım için,önemsemediğim için..

Değeri bolca bir kaç kişiye verip gerçekten hak edene 
son ikihafta boyunca adaletli bir şekilde paylaştıramadığım için..
Konuşmam ve gerçekten sözlerimin faydalı olacağı anlarda
Sustuğum ve geri çekildiğim için..

Özür diliyorum..

Beni düşünemeyen..
Düşünemediğini fark edemeyen..
Fark edince telafi etmeyen..
Etmek istemeyen insanlardan
Özür dileyemiyorum...
Özür dilemiyorum..


Değeri kalbimde,sözlerini varlıkları tasdik eden
Varlıkları sevgiyi canlı tutan tüm değerli dostlarımdan özür diliyorum..

Sessizliğimi ve biraz suskun oluşumu
Gelip varlığımı hissettirmeden gidişlerimden dolayı 
Bir kez daha..
Tekrar..

Özür diliyorum..

İnsan deperini göz aynasından görünce de mutlu olmayı arzulayabiliyor bazen..

Sevgilerimle..



Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

17 yorum:

  1. Benim duygularımı mı yazdın Sevgim? ne ilginç..:)
    özür dilenmesi ve dilenmemesi gerekenleri ne de güzel sıralamışsın...Aynen katılıyorum...

    YanıtlaSil
  2. CANIM BUNLAR NE DERİN SÖZLER BÖYLE
    BAYILDIM

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel ne kadar anlamlı yazmışsım Sevgicim..Bayıldımm..sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalp perde kullanmaz Nursen hanimcim,tesekkur ederim benden de sevgiler.

      Sil
  4. Sevgicim beni çok etkiledin...Sana katılıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Insan ruhu kuyu gibidir,gorunmez dibindeki,sevgiler can..tesekkur ederim.

      Sil
  5. ya neden üzüyolar seni ama ya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzdurulmeye programliyim heralde..gececek,uzen de gidecek deep.

      Sil
  6. canımsın,bazen suskunluk hiçbirşey etmez bazende çok şey ifade eder, senin keyfin yok gibi,hem duygulu hem öfkeli gibisin,inşallah iyi haberlerini ulaştırırsın bana,Allah a emanet ediyorum seni ve aileni,İzmir den mis mis öpüyorum seni:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatmacim duygusalligimi gizlemem mumkin degil ofkeye gelince yok ofkeli degil kirginim sadece hem de azicik derler ya ben azicik olmadigim icin boyle icim geciyor bazen..ama geciyor..mis fibi opucuklerin cok iyi geldi bu arada,optun gecti :)

      Sil
  7. Bir gün sevdiğim bir komşum öyle birşey yaptı ve söyledi ki,neden neden neden diye bitirdim kendimi korkunç bir başağrısıyla yattım,gece mide bulantısıyla uyandım..Sabaha kadar uyumayıp banyoyu ziyaret edince,kendime çok ama çok kızdım,Değer miydi kendimi bu kadar üzmeye..Artık değiştim ya da çalışıyorum beni kimsenin üzmesine izin vermiyorum,üzen insanlardan da uzak duruyorum..İnan değmez cannn..Sakın kendini üzüp hırpalama,herkese hakettiği kadar değer,bir fazla değil..Kıyamam sanaaa..Öpüyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kimi zaman ''Nasil hisseder''diye dusunuruz,oysa karsi taraf bambaska dusunce ve duygular icindedir..deger kadar vicdan arkadasim,deger verdigin kadardir duyarliligin cok deger verdigin icin yasanmis o hallerin,olcuyu mu kacirdik ne..sevgiler can hayirli cumalar.

      Sil
  8. Canım çok beğendim iki kere okudum çok etkiledi beni ne güzel yazmışsın paylaşımın için çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  9. OOO KIYAMAM CANIM BENİDE DUYGULANDIRDIN...VAR İŞTE DUYARSIZ İNSANLAR...TASALANMA GÜN GELİYOR HAK ETTİKLERİ YERDE BULUYORLAR KENDİLERİNİ

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR