24 Ağustos 2013 Cumartesi

Vanilins-Şablon Tasarımı-Yeni tarzım



Selamünaleyküm hayırlı sabahlar hayırlı pazarlar sevgili dstlarım..
Biraz bilinenden uzaklaşmak biraz daha sade olmak olabildiğince zarif kalmak bunun yanısıra işlevsel ve göz yormayan bir çizgi yakalamak istedim..

Duru ve sade temiz ve huzur verici göz yormayan dikkat dağıtmayan bir tasarım olması için özellikle özen göstedim..bilemiyorum amacıma ulaşabilmişmiyim :)


Vanilins blogu adıyla sahibesiyle ve tarzıyla bu arzuma tamamen karşılık veren bir yerdi şüphesiz..
Blogunun doğum gününe bir kala herşeyi yeni baştan düzenledik..daha önceden bilip izleyenler bunun ne denli köklü bir değişiklik olduğunu anlayacaklardır..

Ziyaretiniz süresince vanilya kokusu alırmısınız bilmem ama bence odaklanacağınız ilk şey tarifleri olacaktır ki asıl gayem de buydu :)

Arzu canın güzel tariflerine kendisine özel bir kategori menüsü kendisine özgün sosyal ağlar profil köşesi arşiv bölümü hatta ve hatta footer kısmı dahi özgün ve özel olarak tasarlandı..

Dilerim severek kullanır dilerim nice nice seneler beraberliğimiz ve arkadaşlığımız devam eder..

Arzucum güzellikler senin ve seninle olsun arkadaşım..

Blogun tekrar tekrar hayırlı olsun dilerim..

Vanilins blogunu yakından görmek için:VANİLİNS demeniz kafi..

Kendi blogunuzu canlandırmak düzenlemek ayrı bir havaya sokmak içinse buradan bilgi alabilir:BENDE İSTİYORUM
İletişime geçmek içinse:degmesinyagliboya@gmail.com adresime yazabilirsiniz dostlar..

 Herkese güzel bir gün diliyorum Allah işlerinizi rast getirsin..



Sevgilerimle..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

8 yorum:

  1. Sevgicim senin ellerin değerde güzel olmazmı??Yine sihirini konuşturmuşsun,ellerine sağlık benim yüreği güzel,kendi güzel arkadaşım..öpüyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nursen hanımcım canım senin de güzel gözlerin ne de güzel bakar her daim..
      Rahman razı olsun beğenmene sevindim..sevgiler sana..

      Sil
  2. Çok şık zarif ve sade. Tam benlik. Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim beğenmenize sevindim kimbilir belki birlikte çalışmayı nasip eder Rabbim..
      Güzel bir gün diliyorum,sevgiler.

      Sil
  3. Vanilins'e gittim ve Arzu Hanımla blogun tarzının o kadar güzel bir uyum içinde olduğunu gördüm ki Allah razı olsun...Yüreğinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elimden geldiğince Arzu hanımı yansıtsın istedim..
      Sakin dingin güzel bir havası var inşaAllah bloguna da yansımıştır..
      Güzel sözlerin için de ayrıca teşekkür ederim,sevgiler güzel geçsin günün can..

      Sil
  4. Elinin değdiği her yere zerafetini,sadeliğini ve ince zevkini taşıyorsun.Seni tanıdığım için kendimi çok şanslı ve mutlu hissediyorum.Ne güzel şeyler yazmışsın öyle mutlu oldum ki..Herşey için tekrar tekrar teşekkür ederim.Allah senden razı olsun cannn..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin cümlemizden inşaAllah tekrar hayırlı olsun balım,sevgiler.

      Sil

Recent in Recipes

SON YAZILAR