26 Ağustos 2013 Pazartesi

Lezzetli Sanatlar-Şablon tasarımı



Selamünaleyküm sevgili dostlar hayırlı akşamlar diliyorum herkese..
Güzel bir tasarımla aranızda olmak ne güzel..

Allaha sonsuz şükürler olsun ki zorluklarına rağmen evimizin biraz yoğun olduğu bu hafta içinde tasarlandı bu güzel şablon bu günde yorgunluğumu atmama sebep oldu toparlanması son rutuşlarının yapılıp yayına alınması..

Yeni bir eve perdelerini asmak kadar keyifli bir haldir bu :)

Sevgili Pırıl hanımla çok emeğimiz var bu tasarımda..an geldi aklımız karıştı an geldi seçemedik an geldi bilemedik..çok şükür ki sonuç ikimizi de mutlu etti.

Zengin tarif arşivi farklı tarifleri lezzet çeşitliliği,dünya mutfaklarından tutun da yöresel lezzetlere kadar bir çok güzel tarifleri LEZZETLİ SANATLAR blogunda bulmanız mümkün..

Bu güzel lezzetlerle tanışmak TATMAYI SEVENLER için kaçırılmaz fırsattır ve tabii ki yenilenmiş yüzünü görmek için mutlaka uğramanızı tavsiye edeceğim bir adrestir kardeşlerim...

Herşey yeni,özgün,temiz ve zarif..

Dilerim günleriniz anlarınız lezzet huzur ve mutlulukla dolsun Pırıl hanım blogunuz tekrar tekrar hayırlı olsun..

Pırıl hanımın blogunu ziyaret etmek ve tasarımını canlı görmek için:LEZZETLİ SANATLAR demeniz kafi..

Kendi blogunuzu canlandırmak düzenlemek ayrı bir havaya sokmak içinse buradan bilgi alabilir:BENDE İSTİYORUM
İletişime geçmek içinse:degmesinyagliboya@gmail.com adresime yazabilirsiniz dostlar..

Güzel bir akşam daha güzel bir gece diliyorum..

Sevgilerimle..


Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

8 yorum:

  1. emeğiniz yine konuşturmuş kendini sevgi hanım..sadeliği inanılmaz olmuş..

    YanıtlaSil
  2. Kuzum ellerine,emeğine sağlık hepsi harika şablon tasarımlarının öperim...

    YanıtlaSil
  3. Eksik olma ablacim Allah razi olsun sarildim kocaman.

    YanıtlaSil
  4. Sevgicim blogum için çok çaliıştın.
    Tasarımın sade, zarif ve fonksiyonel oldu. Ellerine yüreğine sağlık.
    Çok emek verdin sonsuz teşekkürler ve sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevmene çok sevindim,gösterdiğin güven için teşekkür ederim,hayırlı olsun tekrar..

      Sil
  5. merhabalar :)
    yorum ve ziyaretleriniz için çok teşekkür ederim.. En kısa zamanda armutlusunu da deneyeceğim. Armutu soyup eline veriyorum o şekilde yediriyorum genellikle :)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Afiyet şeker olsun ben yulafı armut katarak aylarca yedirdim :)
      Sevgiler.

      Sil

Recent in Recipes

SON YAZILAR