19 Ağustos 2013 Pazartesi

Happy weekend-Şablon tasarımı



Selamünaleyküm tatlı dotslarım ara verdim ben yine dimi :)
Biraz yoğunluğum biraz sıcaktan dolayı tembelliğimi itiraf ediyorum :)
Sevgili dostlarım umarım herkes çok iyidir..Rabbim zorda olana da darda olana da yardım etsin..dualarımdasınız her biriniz..
Bu güzel imkanı değerlendirmeyi unutturmasın Allahım..

Sevgili kardeşlerim bu gün size hazır olan tasarımlardan ilkini sunmak istiyorum..
Tatlı bayan Elif hanımın yepyeni blogu var :)

Blog yeni,tasarım yeni kısaca herşey gıcır gıcır Happy weekend blogunda!

Kendisine başarılar ve mutlu dakikalar geçirmesini dilerim..hasdostluklar güzel anlar seninle olsun Elif hanım..çok keyifli bir çalışmaydı dilerim severek kullanırsınız :)

Elif hanımın blogunu canlı görmek mutlaka izlemeye almak için:HAPPY WEEKEND demeniz kafidir kardeşlerim..

Kendi blogunuzu canlandırmak düzenlemek ayrı bir havaya sokmak içinse buradan bilgi alabilir:BENDE İSTİYORUM

İletişime geçmek içinse:degmesinyagliboya@gmail.com adresime yazabilirsiniz dostlar..

Çekinmeyin lütfen her tür soru öneri tavsiye veya şikayetleriniz varsa (inşaAllah yoktur) mailime bir posta ile ulaşıp bildirebilirsiniz :)

hepimiz kardeşiz canlarım güzel günler sizin olsun Allah kolaylıklar versin..

Sevgilerimle..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

8 yorum:

  1. Happy Weekend e gittim, gezdim, gördüm, beğendim.Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook ferah ve içaçıcı değil mi?
      Çok teşekkür ederim beğenmeniz ne güzel :)

      Sil
  2. SEVGİCİM ELLERİNE SAĞLIK,KONUŞTURMUŞSUN MAHARETİNİ YİNE..ELLERİN DERT GÖRMESİN..KOCAMAN ÖPÜYORUM..SEVGİLER..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biricik Nursen hanımcım çok teşekkür ederim eksik olmayın :)
      Sevgiler.

      Sil
  3. Herşey için çok teşekkür ederim sevgi hanım:)) çok ama çok içime sindi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayirli ugurlu olmasini dilerim tekrar sevgiler gonderdim :)

      Sil
  4. Çok ferah, izlemesi bakması keyifli bir blog olmuş. Elinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. balım nefis olmuş eline sağlık cıvıl cıvıl tam benlik :)))

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR