20 Nisan 2013 Cumartesi

Avuc ici dunya

Toprak buluta, bitki toprağa, hayvan bitkiye, bizler ise bitki ve hayvanlara muhtacız. Bunları, birbirinin yardımına koşturan kim? 

 

Isaret parmagim kadar minicik bir selvi agaci onun yaninda iki kucuk bitki daha..bitkilerin icinde bahcedeki agaclardan dokulmus tohumlar var..kozalaklar gibi ama daha uzun bir gorunumde..yesilin en guzel tonlarinda yosun sag tarafa yayilmis..kiyi gibi..veya kucuk tepeler gibi..


Tas duvarin yuzune baktim sonra..agaclardan,havadan,esen ruzgardan,hava kosullarindan yani kisaca ilkbahar yaz sonbahar ve kis mevsimlerinin art arda art arda gecislerinin izleri var..o acik bej renkteki noktalari ne olusturmus olabilir..yesil rengin sayisini bilmemin mumkun olmadigi tonlarin sayisi..ince ve daracik bir alanda yosunun yayilmis olusu..ve eminim..oyle eminim ki bu nesnelerin hepsi ama hepsi Allahi andigini..eminim..oyle eminim ki bu nesnelerin bile onlara baktigimin farkinda..eminim..oyle eminim ki benim onlarla,onlarin benimle bir bagin olduguna..

Kucucuk bir alan bu..cami bahcesinin duvari ustunde tam da demirin dibinde iki avucuma sigacak buyuklukte..


Subhanallah...
 

 Peygamberimiz (s.a.v) buyurdu ki,
- Cennetde ağaç yokdur. Oraya çok ağaç dikiniz!.
- Oraya ağacı nasıl dikelim dediklerinde,
- Tesbîh, tahmîd, temcîd ve tehlîl okuyarak) buyurdu.
Yanî, (Sübhânallahi velhamdü lillahi ve lâ ilâhe illallahü vallahü ekber) diyerek Cennete ağaç dikiniz buyurdu.
Bir hadîs-i şerîfde,
-Bir kimse, Sübhânallahil'azîm ve bihamdihi derse, onun için Cennetde bir ağaç fidanı dikilir, buyurdu.


Guzel gecsin gununuz..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

6 yorum:

  1. En büyük şükür sebeplerimiz yeşilin verdiği güzellikler.. Taşın ortasından bu mucizeyi çıkarmaya başka hangi güç yetebilir ki. Ne kadar şanslıyız maşallah. Verilen her nimete binlerce kez şükürler olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elhamdulillah kardesim..bir sac telimizin dahi sukrunu edemeyiz suphesiz Allah dusunebilen farkina varanlardan nasip etsin ki bunun sukru icin dahi yetmez omur..sevgiler.

      Sil
  2. arkadaşım yaptığın yorum için cok teşekkür ederim.gerçekten yaptığım işleri severek yapıyorum yaparken çocuk sever gibi seviyorum.arkadaşlar sipariş verdiklerinde hangisinden olsun dediklerinde ayrım yapamam diyorum.ben de böyle kişiyim.1.5 aydır nerdeyse kermes hazırlıklarım varbir parça daha fazla dikeyim diye uğraşıyorum.25 nisan açılışımız var Allah utandırmasın inşallah.yaptığım işleri de serdiğimiz zaman fotoğraflarım.evim atölyeyi geçti. hayırlısı ile bir 25 edeydim şu kalp çarpıntım bir biteydi.derin bir oh çekerim inşallah.

    YanıtlaSil
  3. Boşuna mı "ikra" demiş ilk emirde? Rabbim kainatı okuyabilmeyi lutfetsin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin katdesim amin ki oyle bir guzellik ki bu insanin nutku tutuluyor zaman zaman..Subhanallah..sevgiler.

      Sil

Recent in Recipes

SON YAZILAR