12 Nisan 2013 Cuma

Dun aksamlardan bahardi


Bir bahar aksamiydi dun aksam da..mevsimlerden ilkbahardi...sokaklara dussek mi anne deyince oglum..kalbim eskisi gibi heyecanli atardi..uzun uzun vakit ayirabildigim gunler..uzun uzun konusabildigimiz gunler uzun uzun yuruyebildigimiz gunler..bunlarin ozlemi sarar ve ilk firsat gosterince kendini yakasina pacasina sarilir oldum ne zamandir..


Eskilere dogru..eskilerin icine..eskilerin icinde..eskilere gore,eskiler gibi..eskiden oldugu gibi..


Gunluk yasantimiz eskiyle yeniyi harmanlastirdi..eskileri hatirlayarak,eskiden yasananlari ve yasadiklarimizi ve yasananlari yad ederek,canli tutmaya calisarak eskileri tutma cabasi icindeyim..eskileri hic sevmezdim oysa eskiden...ama simdi nerden bir izini gorsem ona dogru gitmek istiyorum yuregim..


Eski saksilar..eski pencereler eski kapilar..eskiyemeyen hayatlarin gelmisin ve gecmisin gunumuze tasinmis halidir..


 Boylece iki saat eskilerle gecti..anne elektir olmasaydi keske demelerle..anne edison dogmasaydi dilekleriyle..dondurma tokusturmalariyla "vardir bunun da bir hikmeti" dendi..


Dun aksamlardan bahardi..mevsimelrden ilkbahardi..dostlardan gelen hediyeler de vardi..


Tesekkur ettim..duygulandim..gulumsedim,tebessum ettim..




Her bahar aksami boyle olsa..her mevsim ilkbahari andirsa..ve annelik ve kadinlik,ve insanlik ve yasam boyle tatli tatli damlasa..

Ne hos olurdu...

Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

7 yorum:

  1. kürk mantolu madonna muhteşem bir kitap. dondurmalar ve tavşancık çiçekleri muhteşem.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okumak isterim ilk firsatta Ozlem ablacim elimdeki kitap bitmeden baslamak istemiyorum,sevgiler sana tesekkurler.

      Sil
  2. söylemeden geçmek istemedim
    şal örtme şekliniz çok güzel herkes böyle örtse ya...

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel duygular, hisler, sözler...
    Aldı yine beni benden...
    ...
    'Ah keşke' dedim okurken, ahhhh keşke.
    Sevgilerimle♥♡♥¤♥¤♥¤♥♡♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Insallah..
      Belki bir gun..
      Keske..ya da en guzeli..Rabbim guzelini nasip etsin Sevdem :)

      Sil
  4. Geriye doğru tek tek baktım başlıklara. Hepsi tanıdık, hepsini okumuşum bir tek bu kalmış.
    Kısmet bu ya... Güle güle oku arkadaşım. Sevgiyle..
    Güzel günlere..

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR