15 Nisan 2013 Pazartesi

Kolay tablet kilifi


Hayirli sabahlar hayirli haftalar sevgili dostlarim..
Allah nasip ederse bu aksam Fincan kilifi etkinligimin eslestirmeleri gerceklesecek..henuz katilmayan ve acaba cok mu gec kaldim acaba mumkun mu bende yer alabilirmiyim diye merak eden ve isteyen dostlarim elbette ki 18:00'e dek katilabilirler endiselenmeyin :)
Fincan kilifi hakkinda bu duyurumun ardindan yukarida gordugunuz tablet kilifi hakkinda biraz bahsetmek istiyorum..olur da yapmak ormek isteyen vardir diye :)


Yapimi oldukca kolay mi kolay denemek isteyenler asla gozlerini korkutmasinlar ki bende nette kilif ornek ve modelleri ararken acaba-nasil sorularini sordum kendime..ama cok kolaymis sonuclar onu gosterdi..


Yapilisi:

Evvela tabletinizin genisliginde zincir cekeren tabletin uzerinde olcerek oruyoruz..dilediginiz renkleri kullanabilirsiniz..
En uste veya sonuna yaklastiginiz zaman da dugme kullanacak olanlar zincir sayilarini 3'e bolerek benim yaptigim gibi iki dugme yeri orebilirler..veya cirt cirt da eklenebilir :)


Cok basit cok kolay hatta bir gunde orulebilen bir kilif..kilifi ordukten sonra kenrlarini tig ignenizle birlestirerek kapatabilirsiniz..


Hepsi bu kadar!...
Oglumun ricasini boylece yerine getirmis oldum..renklerden de anlasilacagi gibi bu erkek tableti icin orulmus bir kilif..hemide ne erkek :)


Not:Yas:14

Guzel gecsin gununuz dostlarim..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

18 yorum:

  1. Güle güle kullansın canım. Çok şeker olmuş:)

    YanıtlaSil
  2. ellerinize sağlık çok hoş olmuş : )

    YanıtlaSil
  3. hafta sonu AVM'de ipod kılıfı aradım en bilindik mağazalarda bile bulamadım.Bu kadar düzgün örebilir miyim bilmiyorum ama tam aradığım şey, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok basit cok orebilirsin bence ben yapabildiysem sen daha guzelini yaparsin :) denemekte fayda var..sevgiler..

      Sil
  4. çok hoş olmuş.rengi de süper.ellerinize sağlık.feyzanincicileri

    YanıtlaSil
  5. ----------Oooo-----
    -----------(----)------
    ------------\---(------
    -------------\_)------
    ----oooO----------
    ----(----)-----------
    -----)---/-------
    -----(_/--------
    Sayfada gezindim :) Ve ben bu kılıfı çok beğendimmmm :) Ellerine sağlık güzel arkadaşım :)

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullansın annesi. Çok güzel olmuş . keşke şu tığ işini becerebilsem :(

    YanıtlaSil
  7. çok beğendim!! Tablet'i aldıktan sonra bunu da hallederim :D:D

    YanıtlaSil
  8. Sevgim ellerine emeklerine fikrine sağlık.Çokk güzel olmuş.
    Oğluşunda güle güle kullansın.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Bu tam bana göre.
    Elimden el işi geleydi iyiydi:)

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR