8 Nisan 2013 Pazartesi

Tu tuuut -Tren degil gelen,tutacak :)


Nasil?..
Kanimca oldukca tatli oldukca guzel gorunuyorlar..
Yapabilecegim asla aklima gelmezdi..simdi onlara baktikca Masallah Subhanallah demekten baska bisey bulamiyorum..
Sunlara bak :)
Geometri ile matematigin resimlenmis hali sanki..
Cicilerim benim..ben bunlari nasil kullanacagim..nasil kiyacagim nasil nasil nasil :)
Iyi olur sen de kullanmazsin orada dursunlar oyle toz olsunlar solsunlar mi demeli insan bana?..diyebilirsiniz..
Yine de kendi elimle urettigim severek ordugum bu guzel tutacaklari sadece dekor amacli tutmak akil isi olamayacagindan mutfaktaki askima asivermis bulunuyorum kendilerini.
Hos..
Onlara da bu yakisir :)



Tek tarafli yaparim diye dusunmustum ama acaba ellerimiz kullanim esnasinda yanar mi dusunce ve endisesi onlari iki tarafli ormeme sebep oldu.Boylece ellerin yanma ihtimali en aza indirilmis oldu ayrica da gorusunus itibariyle de iki katli olmasi daha guzel :)


Yukarida yapim asamalarindan bir kac kare var ..Elimde bulunan daha evvel ormus oldugum motifleri baz alarak basladim..dikkat ederseniz her iki tutucagin icinde motifler var :)
Tutacaklarim evimize hayirli ugurlu olsun..ipimde ne bereketliymis yahu neler ordum bitmedi henuz bir yumak..surekli biten renk beyaz oluyor nedense :)

Rabbim nasip ederse asagidaki cici cantanin yapimini gosteririm insallah..
Bilgisayara pek ugramadigimdan dostlarima sevgilerimi gonderiyorum..iyiyim,buradayim endise yok iciniz rahat olsun emi :)

Sadece evde gecen zamanimin cogunu cocuklarimla beraber vakit gecirmekle veya evin disinda olunca dostlarimla guzel saatler gecirmekle degerlendirmek istiyorum..dusunuyorum..dinliyorum..tefekkur ediyor ve tabii ki ormeye calisiyorum..



Guzel gecsin gununuz..
Etkinligi unutmayin..resimler mailime geliyor insallah yakinda postu da gelecektir canlarim..


Resme tikla sen de katil!

Resme tikla sen de katil!
Son gun 15 Nisan-Kiliflari hazir edin dostlar!!

Allah'a emanet olun..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

23 yorum:

  1. canım tutacakların gerçektende çok şeker olmuşlar ellerine sağlık, bence kullan canım nasıl olsa sen istersen yine yapabilirsin onun için canım senden değerli değil:)
    sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sultan tesekkur ederim arkadasim..kullanacagim insallah dedigin gibi bisey olursa yine yapariz Allahin izniyle..sevgiler :)

      Sil
  2. çok güzel olmuşlar eline sağlık

    YanıtlaSil
  3. tutacakların renkleri harika.ne güzel örgüler yapmışsınız.ellerinize sağlık.feyzanincicileri

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Feyzacim saolasin eksik olma insallah bir post daha gelecek tutacaklar sardi beni nedense :)
      Sevgiler..

      Sil
  4. Boyaaammm çok cici olmuşlar hem de çok :)

    YanıtlaSil
  5. GÜLE GÜLE KULLANIN SAĞLICAKLA RENKLER UYUMLU ŞAHANE OLMUŞ

    YanıtlaSil
  6. lezzetli yemekler tutasın.
    :)

    YanıtlaSil
  7. çok şirinler sevgim,

    keyifle kullan,

    öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz de seni opuyoruz..yani blogum ve ben :)
      Blogum nasil oper bilmem ama ben kalbimle operim Seri'mi..
      Bi de kusermis mis mis :)

      Sil
  8. canım çok güzel olmuş renklerine bayıldım. yine değişiklik yapmışsın bunuda sevdim. bloğun harika görünüyor

    YanıtlaSil
  9. Ben uğramayalı blog yine değişmiş pek bir güzel olmuş. Ben bu halini çok sevdim. Yaptıkların her zamanki gibi çok güzel. Eline, emeğine sağlık. Bunları süs olarak tutma içinden geliyorsa kullan. Bizden değerli değil hiçbir şey nihayetinde..
    Sen de benim gibi bilgisayarı pek açamayanlardan oldun sanırım :)

    Kocaman sevgiler, öpüyorumm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burcum tesekkur ederim arkadasim..evet eskisi gibi bilgisayari acmamaya karar verdim..1 saat kadar bir zaman dilimi yeterli diye dusunuyorum bazen sadik kalamiyorum bu kararima 1.5 saati de bulabiliyor ama azimle bu zaman degerlendirme olayini korumaya calisacagim insallah..zor ya ;)

      Sevgiler can..

      Sil
  10. Şirin olmuşlar :) eskiden bu yanmaz kumaşlar yokken falan hep böyle el orgusu tutacaklar varmis.annemde vardir birsuru :) renk renk oh kulan mis gibi ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 40 yil dayananlar var ne diyosun :)
      Annemde hala var cooook eskiden orulmus olanlari..babamin babannesinin ordugu tutacaklar..
      Guzel bir hatira olarak kaldi..

      Bu guzellikleri sanayi uretemez ;)

      Sil
    2. İşte orda haklısın ;)

      Sil
  11. Herzamanki gibi çok güzeller :)

    http://turkuazbulut.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR