3 Nisan 2013 Çarşamba

Eski mekanlar ve dost ziyareti..

 

Sehrin merkezine inmeden evvel gectigim sokaklardan cektigim iki karem var..ikisi de aci ama..aci cunku mesela yukaridaki evde hic kimse kalmiyor..kalmiyor olmasina ragmen perdeleri kimse indirmemis pencerelerden..her seferinde farkli farkli senaryolar kurdugum bir yerdir burasi..insanlarin kalmadigi bir evde panjurlar neden kapanmaz...aniden mi cikmak zorunda kaldilar bu evden sahipleri,birileri mi cikartti yoksa..


Yukaridaki karede ise cok eski bir bakkalin goruntusu var dostlarim.. hikayesini az biraz duydugum kadarini anlatmaya calisacagim..
Bu bakkalin sahibi Fotini adinda bir bayanmis..savas donemlerinde mahalledeki cocuklu ailelere askerlerden ve yonetimden gizlice veresiye Turkere sut veren tek bakkal oldugundan hala sevgi ve minnetle aniliyor,vefat etmis olmasina ragmen
Hani derler ya..ne verirsen elinle..



Firsattir evden cikinca arkadasa ugramak..onlarin ziyaretine gitmek,cocuklarinin ne kadar buyudugunu gorup kendilerinin nasil oldugunu sormak..
Facebook'a acaba bu yuzden mi sicak bakamiyorum hala..ornegin Facebook'ta arayabilecegim eski bir arkadasim yok..okul arkadasim da yok..cogunu her hafta gorebiliyorum yuzyuze sohbet edebiliyorum..evlilerin eslerini taniyorum cocuklarini bebeklik doneminden beri seviyorum oksuyorum..
Arkadaslarimin hayati icindeyim..istedigim zaman gidip gorusebiliyorum..Allah'a hamd olsun ki her seferinde sevgi ve ozlemle karsilaniyorum..Allah yanimizdaki sevdiklerimizin degerini unutturmasin insallah..
Yukaridaki laleler arkadasimin bahcesindeki lalelerdir..ve bunlar daha yeni yeni acmis olanlar..o kadar cok lale var ki bahcesinde..tarlaya benziyor adeta..

Sevgilerimle..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

12 yorum:

  1. Bayılıyorum bu tarz buram buram huzur kokan yerlere. Laleler çook güzel. Ayrıca sayfanın yeni haline de bayıldım ablacım, eline sağlık çok hoş olmuş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gun gectikce sayilari azaldigi icindir balim..nelere hasretlik duyar olduk ya..

      Sevgiler bitanem.

      Sil
  2. Harika bir paylaşım olmuş..Tarih kokan yerleri bende çok seviyorum.Blogunu takibe aldım canım bana da beklerim.İstanbuldaki farklı mekan ve lezzetlerle ilgili paylaşım yapıyorum.Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim tesekkur ederim hemen ziyaretine geliyorum..sevgiler.

      Sil
  3. Ne güzel, sanki çocukluğumda gezintiye çıkdım... :))
    Çok teşekkürler... Sevdiklerinle huzurlu günler dilerim :)

    YanıtlaSil
  4. DUYGULANDIRDINIZ BENİ... SİZ O AÇILMIŞ LALELER GİBİ GÜZELLİKLER DOLU GÜNLER GEÇİRİN İNŞALLAH...NE MUTLU SİZE SEVGİNİZ VE SEVİLMENİZ HEP YÜKSELSİN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) cok tesekkur ederim..

      Guzel dileginiz herkes icin nasip olur insallah..sevgiler..

      Sil
  5. Ben nasil da ozlemisim bu can'in sayfasinda kaybolmayi Allah'imm ♥♥♥
    Hele de bu postun,aksamin su saatinde nasilda icimi huzura gark etti...
    Kalemine, yuregine ve objektifine saglik balimmm benim ♡♡♡

    YanıtlaSil
  6. Canım...
    Gecenin şu ilerleyen saatinde, o laleler beni nasıl mutlu etti...
    Yerlerin ıslaklığı hayallerime girdi.
    Çocuk oldum, defalarca koştum durdum o aralıkta.
    Güldüm, oynadım, duvarın üzerinde tek ayağım üzerinde gezdim...
    Bakkaldan şeker aldım.
    O ev bizim evmiş, perdeler babaannemin...
    tüm bunları hayal ederken aslında hiç bir şey düşünmeksizin sadece mutlu oldum...
    Sağol Sevgim♥♡♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Guzel kalplerle kalbimi bir araya getirdigin icin Sana sonsuz sukurler olsun Allah'im!..

      Sil

Recent in Recipes

SON YAZILAR