17 Nisan 2013 Çarşamba

Tutacak modellerim (tutacak ormekten bikmaya 1 kala)

Selamunaleykum hayirli aksamlar sevgili dostlarim..yogun bir gunun kosusturmacasi bitince dostlarin arasina katilip bir seyleri paylasmak ne guzel :)
Tabi bu paylasilacaklar bir gunun veya bu gunun urunu ve meyvesi degildir ama ilk firsatta paylasilacaklar listemdeydi..
Insallah bu tarz tutacaklarin nasil oruldugunu bilemeyen dostlarima faydali olur..yine uzun bir arayisin ardindan bulunan bir sablon ile orulmus tutacak ornegim var..
Renklerini arzuya gore degistirebilirsiniz..dileyen bir renk dileyen iki veya daha fazla renk kullanabilir..


Pembe ile basladim ben.. bikasiya dek orecegim dedim ya..:)


Mor ile turkuaz da pek yakisti birbirine..hatta bir tane daha orulerek arkadasa hediye edildi :)
Bunun neden yazdim..show olsun diye degil..elinizden geleni mutlaka yakinlariniz ve sevdiklerinize hediye edin dostlarim..bu elinizin gozunuzun sadakasi Allahin size bahsettigi bu yetenegin ayrica bir sukur gostergesi ve ifadesidir kanimca..



Ormek isteyen dostlarim asagidaki modelden faydalanabilirler oldukca net cekilmis ve ince bir ip ile oruldugu icin kanimca bakilarak da orulebilir....uzerinden zincir orgusu geciliyor orgu orenler muhtemelen yapilisini biliyordur bilmeyenler ise lutfen bir bilene sorsunlar..resimleyemedigim icin paylasamiyorum.


Asil model buydu kisaca..siz tek renkle yukaridaki gorunumu elde edebilirsiniz..renkleri birbirine uydurarak farkli bir sey uretebilirsiniz..temel olarak bu modelin yerlesimi iste yukaridaki gibi..
 

Bunlar ise anneme ordugum siradan bir motifin biraz gelismisi ve degistirilmis versiyonu..o da bir model nihayetinde degil mi?ve tutacak ormekten de boylece bikmis oldum ama neden?..
Elime baska bir sey aldim da ondan..bilincli bir bikkinlik hali yani :)



Herkese huzurlu bir aksam diliyorum..

Sevgilerimle :)
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

28 yorum:

  1. sonuncu tutacaklara bayildim ellerinize saglik :)

    YanıtlaSil
  2. Eskiden bunlar çok moda idi her genç kızın çeyizinde olurdu şimdilerde tekrar canlanması iyi olmuş eskimeyen kültürümüz nede olsa emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kulturumuz biziz kultur gitti mi biz de yokuz..insallah bu sekilde canli kalmasini saglayabiliriz :)
      Sevgiler.

      Sil
  3. Sevgili Sevgim,
    Hakikaten turkuaz ve mor nasıl yakışmış öyle:)
    Halbuki ben o iki rengi birbirinin yanında hiiiç düşünmezdim:)
    Hepsi çok güzel...harikasın ve MaşAllah canım.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdem zit renkler orduklarinda olsa gerek uyum var :)
      Sevgiler bitanem..

      Sil
  4. hepside çok güzel olmuş ellerine sağlık canım:)

    YanıtlaSil
  5. kuzummm..:)
    emeklerine sağlık..
    çeyizimde benimde vardır rengarenk ki kullanmalara kıyamam..:)
    her birinin bir anısı var..
    arasıra çıkarır bakar koklarım.:)
    sarıldımm kii..;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) guzel seyler Aysegulum kesinlikle cok guzel :)
      Sevgilerrrr!!

      Sil
  6. Hepsi de çok güzel ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim FADİŞ'sim..senin kadar guzel yapamiyorum ama :( idare et kuzum..

      Sil
  7. ne güzeller rengareng.ellerinize sağlık.feyzanincicileri

    YanıtlaSil
  8. becerikli hatunun hali başkadır. o tutacak örer, diğerleri anaam tutacak nemiç ki diye bön bön bakakalır.

    (yazar burda kendine saldırdı.)

    YanıtlaSil
  9. sevgim,
    ellerine sağlık harikalar,
    renkler özellikle maviliye bayıldım.
    keyifle kullan can,
    öperim

    YanıtlaSil
  10. oooowww sevgicim harika olmuş bunlar ya yollasana 2 tane attırı ver ordan:))nasılsın iyimisiniz kızçen de iyidir inşallah çok öptüm allaha emanet olun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adres ver gondereyim can :)
      Iyiyiz bitanem tesekkur ederim kizim da oper ellerinden yanaklarindan sevgiler :)

      Sil
  11. Alttaki pembeli olan nedense dahabir şeker gözüktü gözüme. Ellerine sağlık bu arada bir önceki yazında sormuştum. Zamanın yoktu sanırım yine sorayım.
    1. Bloglovine üye olmaz face adresimle girersem izlediklerime yaptığım yorumlar kendi yazılarım facede direk yayımlanırmı diye soracağım? ben facete bu tarz şeylermi paylaşmayı çok mantıklı bulmuyorum da:)
    2. Bloglovinde readerda olduğu gibi izlediklerimizi dikiş, decorasyon gibi klasörlerde ayrı ayrı toplamanın yolu var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim yorumuna yazmistim cevabini..

      1:facebook hesabinla bloglovine girsen yayin ve yorumlarin (blogdaki)face'de yayinlanmaz..

      2:Boyle bir sey yapilabilir mi bilmiyorum sanirim hayir..ama emin olmamakla beraber diyorum bunu.

      Sevgiler :)

      Sil
  12. Çabuk biten işler ayrı bir mutluluk veriyor insana ama sürekli yapmak ta bıktırıyor değil mi? Ellerinize sağlık, biliyor musunuz bu arada hemen hemen her yazınızı okuyorum ve blogunuzu çok seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle ayni fikirdeyim kucuk isleri bu yuzden tercih ediyorum,eskiden bir dantel perdeyi ormek nerdeyse 2 yilimi dahi alabiliyordu bu tur islerse hem cabuk bitiyor hem degisiklik olabiliyor..
      Guzel sozleriniz icin ne diyecegimi bilemedim,mahcup oldum utandim da..Rabbim razi olsun sizi de mutlu etsin insallah..
      Sevgiler.

      Sil
  13. çok güzel bir örnek, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  14. Canım çok teşekkür edrim. O güzel ellerine sağlıkSağol

    YanıtlaSil
  15. hepsi de birbirinden güzel ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR