30 Nisan 2013 Salı

Yavasla-Okuru var mi burada?


Bir kitaptan bir kac satir paylasmak istedim..okuyani oldu mu diye sormak icin..okunasi bir kitap gibi gorunuyor,Kemal Sayar'in Herseyin bir anlami var kitabini almis ama okumakta cok zorlanmistim..bana hitap etmiyordu..yazilanlar degil..tarzi belki de ifade sekli..hediye ettim ..
Simdilerde bir cok yerde karsima cikan bu kitap dikkatimi cekti..satirlarin icinde kendimden bir seyleri benzetebildim..


"Hayatı sadeleştirmek gerekiyor,basit yaşayan insanlar,kanaat edebilenler,ele geçirmeyi reddedenler,kendilerini sınırlandırabilenler bir adım önde yürüyor. Onlar,nadide sarı laleler gibi,ışıltılarıyla dünyayı güzelleştiriyor."
Kemal Sayar


Hız uyuşturuyor. Artık her yerde ve hiçbir yerdeyiz. Aslında bütün varlığımızla bir yerde değiliz, parça parça orada ve buradayız. Anlaşmak için zaman gerekir, zaman ve mekan. Konuşmanın yanında susmak da gerekir, birbirinin söylediğine dikkat kesilebilmek, kalbini dostunun kalbine yaklaştırmak gerekir. İnsana ve gerçek hayata ayrılan zaman azaldıkça yabancılaşma çoğalıyor. Gerçek hayattan ayrılan bilinç, sanal ses ve sanal sohbetle uyuşuyor.
_Kemal Sayar

Yakın ilişkilerin mahremiyete ihtiyacı vardır. Kişinin ruh arkadaşına ifade ettiği his, tutku ve düşünceler toplum önünde söylendiğinde anlamını kaybeder ve başka bir şey olur.  
-Kemal Sayar



Yavaşla ! Bu Dünyadan Birkere Geçeceksin / Kemal SAYAR




Gun bitti dost..yapragini yirtmayi unutma omur takvimi yureginden..
Bu gun yasananlar da gun ile gittiler..isik ile gittiler..takas edildi gunduzun duygulari gece hisleriyle..
Gulumse..

Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

10 yorum:

  1. ben de begenerek okumuştum.. okumaya değer.. Kemal Sayar'in birçok kitabini okudum. şu sıralar da eşimle çocuklar uyuduktan sonra "koruyucu psikoloji" kitabini okuyup istişare ediyoruz.cok verimli oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitabin resmini eklemek icin girsellere baktigimda bir cok kitabi sergilendi,kitaplara verdigi isimler de cok guzel degil mi?okumak istedigim cok kitap var bazen dusunuyorum da okuyucu olarak cok agir ilerliyorum,sindirmek isyedigim icin sizin okudugunuz kitap da dikkatimi cekti oni da okumak istedim bir an:)

      Sil
    2. evet, kitap isimleri çok güzel.. bildiğim kadarıyla edebiyata da ilgisi var Kemal beyin.. vefat eden babası için yazdığı "senden sonra" yazısını çok dokunaklı bulurum;

      http://www.kemalsayar.com/sayfalar.asp?s=341

      bir tv programında denk gelsem muhakkak izlerim, konuşması da rahatlatıcı gelir bana hep :)

      Sil
    3. Sohbetleri dinlenen yazarlar kitaplarindan da daha etkili ve dusundurucu oluyor,izleyecegim insallah paylasim icin tesekkur ederim sevgiler gonderiyorum.

      Sil
  2. Gun bitti dost..yapragini yirtmayi unutma omur takvimi yureginden..Bu cümleyi okuduğum da içim titredi birden.Kitaplarından birini en kısa zamanda edinip okumak istiyorum.Allah'a emanet olun.

    YanıtlaSil
  3. Elimde bir türlü bitiremediğim bir kitap var :( Onu bir an önce bitirip bunu alsam sanırım iyi olacak ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitemeyen kitaplar aah bitse de yok anlami zor okunuyorsa ertele canim,sevgiler.

      Sil
  4. Okumak istedim kitabı şimdi. Kemal Sayar'ı ben de tv de görürsem kaçırmam, dinlemeye değer biri.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayni fikirdeyim kitabi almak isterim bende insallah :) sevgiler hayirli cumalar.

      Sil

Recent in Recipes

SON YAZILAR