27 Nisan 2013 Cumartesi

Ey Cebrail! Kaç yaşındasın?


Ebu Hüreyre'den şöyle bir hadis rivayet edilmiştir (Allah ondan razı olsun)
Bir gün Efendimiz Aleyhisselam, Cebrail'e:

- Ey Cebrail! Kaç yaşındasın? diye sordu Cebrail Aleyhisselam şöyle cevap verdi

- Ey Allah'ın Resulü, bunu pek bilmiyorum Yalnız dördüncü hicapta bir yıldız vardır O yetmiş senede bir defa doğar İşte ben o yıldızın yetmişbin iki defa doğduğunu gördüm

Bunun üzerine Efendimiz Aleyhisselam şöyle buyurdu:
- Ey Cebrail! Rabbimin izzetine yemin ederim ki, o yetmiş bin iki defa doğduğunu gördüğün yıldız ben idim..


Guzel gecsin gununuz..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

16 yorum:

  1. CANIM ALLAH RAZI OLSUN
    HAYIRLI SABAHLAR

    YanıtlaSil
  2. EyvAllah, Allah razi olsun...

    YanıtlaSil
  3. Allah razı olsun ilk defa duydum desem
    tüylerim diken diken oldu

    YanıtlaSil
  4. Selamün Aleyküm...Rabbim cümlemizi cennette o yıldızı gören kullarından eylesin.İnşaallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vealeykumusselam can..insallah gorenlerden oluruz insallah.

      Sil
  5. ne güzel paylaşım Allah razı olsun

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel bi paylaşım bu, Allah bizleri de o kullarıyla Cennette buluşturmayı nasip etsin inş. ablam..

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR