26 Nisan 2013 Cuma

Ekmek Arasi Biber-Yeni Sablon-Cekilis talihlisi



Selamunaleykum tekrar hayirli cumalar dostlarim..
Bir kac gun evvel dile getirdigim sablon talihlimin tasarimi dun Elhamdulillah nihayete ermis bulundu..
Tatli sahibesi Aysegul hanimin istekleri dogrultusunda kendisini yansitacak bir tarz yakalamaya calistim yine insallah severek kullanir beni de anarak duasina katar..

Sablon Cekilisim Var!
Katilmak icin resme tikla,sartlari ogren ve Allah'in izniyle SEN kazan can!!

Sablon cekilislerim her ay gerceklesmekte..
Nisan ayi cekilisim daha yeni baslatildi katilmak isteyenler suraya tiklayabilirler:24 Nisan Olmus Sablon Cekilisim Nerde??



Daha ozel daha farkli sablon tasarimi isteyen dostlari ise suraya aktarrak hem bilgi almalarini hem de bana ulasmalari icin yonlendirmek istiyorum:Bende İstiyorum! 


Sablonu canli gormek ve blogu ziyaret etmek icin:

Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

22 yorum:

  1. Harika olmuş , ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Çok çok güzel allah razı olsun ben çok beğendim ayşeyide yansıttığını düşünüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin cumlemizden vanim,severek kullanir insallah,sevgiler.

      Sil
  3. Ben de ben de ben deeeeeeeeeeeee istiyorummmmmm :)))
    Hep isteyeceğim...
    İstemezsem ayıp olur
    Hem neden istemeyecekmişim ki
    Allahııımmmm ben de ben de istiyorummmmmmmmmmmm:))

    YanıtlaSil
  4. Sevgim, sen yaparsın da olmaz mı? Ellerine emeklerine sağlık .
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. Yine döktürüyorsun.Ellerine sağlık canım.
    Öpüyorum çok :)

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuş çok çok çok hemde yaa bende istiyorum bende banada çıksın artık :)

    YanıtlaSil
  7. Eline saglik kuzum nasil güzel yaparsin.

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sans canim :) bakarsin sana cikar ..tesekkur ederim canim sevindim begenmene.

      Sil
  9. merhaba obir anne blogunun çekilişinde sizle eşleşmişim çok mutlu oldum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ciddimisiiiiiiiiiiiin????...ay cok sevindim!!!Ne yapmam gerekiyor?mail atarsan sevinirim :)

      Sil
  10. selam canim benim sablonlarin birbirinden güzel oluyor hayranim senin fikirlerine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim bitanem..mesajini aldim mail atarsan sevinirim canim,unutulmasin olur mu?sevgiler.

      Sil
  11. ne şanslı kişiymiş bu :)
    tekrar ellerine-emeğine sağlık!
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sansliii olumlu da ayrica ;) ben tesekkur ederim,mutlulugun mutlu etti..

      Sil

Recent in Recipes

SON YAZILAR