18 Nisan 2013 Perşembe

Keşf-i Blog-Ben iyisimi


Selamunaleykum kardeslerim dostlarim kisaca blogkuzularim :)
Heyecanla baslanan blog tanitimi heyecanla devam ediyor,insallah pek boyle surer siz de dua edin..
Neden dua edin diyorum,dua edin diyorum cunku amacim menfaatsiz,beklentisiz,cikarsiz sadece guzellikleri onplana cikartmak,hele ki emek varsa bunu daha fazla kisiyle paylasmak,hele hele ki dinimiz hakkinda yazan,dusunen ve bunun uzerinde kelimenin tam anlamiyla kafa patlatan imtihaninin zorluklarini hikmetlerini sezebilen gorebilen kardesleri daha genis bir okuyucu kitlesine yaymak ve ulastirmaktir..

Baska hic bir amac bulunamaz bu saydiklarim arasinda..
Yani..kimseye jest olsun diye torpil gecmek icin ya da blog tanitimi yapmak istemiyorum..bunu baska dostlarimiz yapiyor..yanlis anlasilmasin kinadigim tersledigim yok sadece ben boyle yani bu tarz bisey yapmak istemiyorum..

Daha kaliteli,daha okunasi,gercekten birseyler katan bloglari kesfetmek ve kesfettiklerimi paylasmak severek zevkle tanitmak istiyorum.

Temiz is :)

Ha su da anlasilmasin ki sen neden onlari tanitiyorsun benim blogum tanitilmayan laik veya ben kalitesiz miyim?..bu soruya cevap veremem..diyebilecegim tek sey..ne kadar para o kadar kofte :) yani ne kadar emek verirsen ne kadar samimi ve sen olursan sana o donecektir mantigini destekliyorum..

Sadece var olmak icin blog aleminde bulunan veya amaci para kazanmak olan bu tur mantiga sahip bloglari niye tanitayim ki?..

Isterim ki dedigim gibi ogreten yeri gelince guldure bilen..sevdiren,dusunduren guzelliklere ve dogruya tesvik eden bloglar onplana ciksin..
Kanimca..bunu hak ediyorlar..uzun bir giris yaptim lakin yazilmalarinda fayda olan satirlardi..kusmek yok..dogruysak..

Simdi bugun tanitacagim blog gecen gun tanitmak yani ilk tanitmak istedigim bir blogdur..
Kelimeye hakkini veren bir insan.


Zeynep hanim..menfaatten uzak,sicak,canli,hayati seven ve guzel goren yapmacik tavir ve dusuncelerden uzak duran,sadece ilgi gormek icin yorum yapmayan cekilislerini dahi izleyici olma sartini sartlari arasina koymayan ! bir bayanin blogunu tanitmak istiyorum..arkadasimdir..ama arkadasim oldugu icin de tanitmiyorum bu biline :)

Blogunu neden paylasiyorum?..


Cunku blogunda BIR SEYLER YAPMAK ISTEYEN bir insan icin hele ki eli pek fazla tutmuyor ben beceremiyorum nerde ne bulurum diye dusunuyorsa iste bu blog tam da boyle dusunene goredir..



Gerek dikis,gerek boyama DIY vs kolay mi kolay projelerdir bu blogun icerigi..
Bir not defteri gibidir blogu..hani suraya buraya ileride yapilabilir projeleri not etmenize gerek yok..onu izlemeye aldigim gunden bu yana ileride ne yapabilirim derdim nerdeyse ortadan kayboldu :)


Zeynebin dilinden Zeynep ve blog anlayisi:

 
Sözün özü "bana ait en güzel yer" diyorum ya buraya ve "şahsına münhasır bir blog":)
Hep öyle kalmasını istiyorum...
O sebeple de istemediğim şeyleri yapmayacağımı söylemekte fayda görüyorum 
kimsenin üzülmemesi ve alınmaması ve beklenti içerisine girmemesi için...
Yani düzenli blog ziyaretei yapamam
İlgimi çekmeyen bir posta not yazamam
google plus kullanıcısıyım keyif aldığım tüm postları kendi blogum ve plus da yayınlarım:)

Dikiş meraklılarına kırmızı pelerin :)

 
Sansima ve sansimiza bugun blogunun en son girdigi post da yukaridaki kirmizi pelerin :) hemde kolay bir yapimi var..iste bunu yapmak istemez mi not etmek istemez mi insan ?

Blogunu mutlaka gormenizi siddetle tavsiye ediyorum..Ben iyisimi
ugramayana terlik bile atarim yani o derece :)

 Sözün özü "bana ait en güzel yer" diyorum ya buraya ve "şahsına münhasır bir blog":) Hep öyle kalmasını istiyorum... O sebeple de istemediğim şeyleri yapmayacağımı söylemekte fayda görüyorum  kimsenin üzülmemesi ve alınmaması ve beklenti içerisine girmemesi için... Yani düzenli blog ziyaretei yapamam İlgimi çekmeyen bir posta not yazamam google plus kullanıcısıyım keyif aldığım tüm postları kendi blogum ve plus da yayınlarım:)


..ha unutmadan..

Kefilim :)

Hayirli sabahlar!
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

6 yorum:

  1. Çok güzel bir yayın olmuş, her iki tarafca da tamamiyle dürüstçe ve çok samimi bir paylaşım olmuş. Dürüstlüklerinize, ve iyiliklerinize bizler de kefiliz, çünkü görüyoruz. Güzellikler ve iyilikler, keyifli paylaşımlar ve dostluklar hayatımızdan eksik olmasın İnşallah, Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. El maharetim yok ki benim..yine uğrayıp bi bakıcam.. terliğe gerek yok yani :))

    YanıtlaSil
  3. Çok iyi düşünmüşsünüz. Bizde çok faydalanıyoruz Zeynep hanımın blogundan:)

    YanıtlaSil
  4. Yüzünü hiç görmediğim,
    Gönlünü görüp sevdiğim Sevgimmm
    Cidden ne diyeceğimi, ne söyleyeceğimi, nasıl ifade edeceğimi şu an bilemiyorum..
    Kesin olan bir şey var kii
    "Isterim ki dedigim gibi ogreten yeri gelince guldure bilen..sevdiren,dusunduren guzelliklere ve dogruya tesvik eden bloglar"
    ifaden tüm sözleri, tüm yorumları yetersiz bırakır açıklık ve netlikte..

    Evet kendime ait o en güzel yerde, rengi, neşeyi, bilgiyi, heyecanı, dostluğu, enerjiyi paylaşmaya çalışıyorum..
    Ve ve ve ve ve en önemlisi ki bu ifademde çok ama çok samimiyim senin gibi gözü ile değil gönlü ile görebilen dostlar ile karşılaşmayı istiyorum :)

    Seninle ilk tanıştığımız zamanı hatırlıyorum :)
    İmza talebim vardı ve ücret karşılığı olarak benden bir ağaç dikmemi istemiştin ve ben şaşırıp kalmıştım çünkü ben de o sıra tesadüf hayatımda ilk defa limon çekirdeklerinden dikim yapıyordum :)
    "Kabul olur mu?" dedim "Olmaz mı ama yeşillendiğinde fotolarını istiyorum" demiştin:)
    Kefil olmak önemli bir risk almaktır..
    Bu tarz hiç değişmeyeceğinden dolayı kefilliğinden hiç endişe duyma olur mu? :)

    "Bir not defteri gibidir blogu..hani suraya buraya ileride yapilabilir projeleri not etmenize gerek yok..onu izlemeye aldigim gunden bu yana ileride ne yapabilirim derdim nerdeyse ortadan kayboldu :)"
    demişsin ya işte hedefim çok kişinin not defteri olmak, sesleri olmak, paylaşarak çoğalmak :)
    Sevgin, ilgin, beğenin, varlığın, dostluğun için çok teşekkür ederim :)
    Sağ ol, var ol, hep ol :)
    Kocaman öpücükler benden sana ve meyvelerine :)

    YanıtlaSil
  5. Ve aleyküm selam.harika bir bloğunuz var.bu çalışmanızda da devam ve başarı dilerim.feyzanincicileri

    YanıtlaSil
  6. Sevgi sen ne güzel bir insansın ya vallahi karşılıksız sevmek çok büyük bir erdemdir helal sana uğruyorum hemen

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR