11 Nisan 2013 Perşembe

Keşf-i Blog-Uçmayan Balon




Hayirli gunler dostlarim..
Yeni kategori yeni kategori diye dusunup duruyordum arasira..
Hem benim zevk alacagim hem de okuyucularimin da keyif alacagi bir sey olmaliydi bu dedim sonra..
Sadece soz olsun torba dolsun ilgi ceksin istatistik artin sosylallesmek icin taninmak dikkat toplamak veya bir sekilde sesimin duyulmasi blogumun okunmasi icin yapilmayan bir sey olmaliydi ayrica..
Okuyanlarim bilirler ki faydasiz hic bir sey katmayan oylesine bir post girmekten yana degilim..boyle durumlarda hic post girmemeyi tercih ediyorum..

Gerek dunyadan bir ulke olsun,gerek bir yemek tarifi olsun,gerek bir izlenimim,bir dusuncem olsun karsiya bir sey verebilecek durumda olmasini arzuluyorum..
Kisaca girilen her post katmali..okuyucuya birseyler vermeli..onda biseyler birakmali..

Tamami ve daha fazla resim + yapim asamalari burada:Kuzu Kuzu Meeeee


Fincan kilifi etkinligim ile ilgili bir mail aldim..
Arkadas etkinligime katilmis cici mi cici bir kilif degil bir fincan ve bir de kilif yapmis arkadaslar :)
Evet fincan yapmis..Allahim oyle guzel ilham etmis ki bembeyaz siradan bir fincani tam anlamiyla bir sirinlige bir guzellige donusturmus.

Ellerine saglik kiz!

Iste bu maili aldiktan sonraaa :) gercekten izlenmeye ve izlemeye alinmaya deger bloglari sizinle paylasmaya karar verdim..
Gercekten sizlere kisaca bizlere biseylere ogretebilecek,bir seyler katabilecek,gercekten BLOG kavraminin icini dolduran bloglari ve blogdaslari sizinle tanistirmak istiyorum..

Yeni kategorim bu olsun :)

Simdi diyen olursa ki "Senin iraden veya blog hakkindaki dusunce ve fikirlerin cok mu kiyak ki boyle bir karar aldin?"

Cevaben derim ki..izlemeye aldigim blog cok ama gercekten okumaktan ve takip etmekten keyif aldigim blog sayisi az.Gercekten o blog olmali ve devam etmeli dedigim bloglarin sayisi cogunluk icinde kaybolmamasi yok olmamasi ve neden olmasin destek verilmesi icin bu karar verilmistir..

Aklimda baska bir blog hakkinda konusmak ve yazmak dusuncelerimi paylasarak tavsiye etmek vardi ama bu cici anne adayina hem moral hem destek hem de gercekten onu gostermek istedigim icin baslangici onunla yapmaya karar verdim..

Yukarida da belirttigim gibi..hem uretici,hem tatli birine benziyor :) (yaniltmayasiiiinnnn sakin ha!) :)
Ayrica gezileri,yasadiklari kisaca hayata dusulen notlar ve elinin beyniyle guzel bir isbirligi ederek guzel seyler uretiyor ve yapiyor olusu onu izlememiz icin sahane bir sebeptir..kendini dayatircasina ustelik :)

Suradan ulasin:Ucmayan Balon

Kefilim :)


Sevgiler...




Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

22 yorum:

  1. CANIM TEŞEKKÜR EDERİZ HEMEN ZİYARETE GİDİYORUM
    ALLAHA EMANET OL

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razi olsun ablacim ben tesekkur ederim yorumun ve ziyaretin icin..
      Hayirli cumalar :)

      Sil
  2. Gerçekten kefil olmaya değer bir blog..
    Zevkle okudum yazılarını..
    bayıldım desem yeridir..
    Teşekkürler güzel tavsiyen için..

    YanıtlaSil
  3. Hemen ziyaret ettim arkadaşı çok cici bir blogu var eminim böyle bilmedeğimiz kaç tane blog var güzel düşünülmüş merakla diğer Blogların tanıtımlarınıda bekliyorum :-)

    YanıtlaSil
  4. Güzel ve keyifli bir blog, tavsiye için teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  5. Hemen referans değerlendirilip izlemeye alınmıştır kendileri :) Gerçekten keyifli bir kişilik :)
    Yoksa yoksa yoksa bahsedeceğin ilk blog ben miydim boyam :)))

    YanıtlaSil
  6. Seyyah Gül , Amigurumi Aşkına, Duygu, Yasemin , ben iyisimi ve en en çokda Değmesin Yağlı boya ... Hepinize çok teşekkürler benim ve bebeğimi o kadar çok mutlu ettiniz ki, hormonlardan sanırım bi yandan gülüyorum bir yandan ağlıyorum :)
    Blog yazmanın en güzel yanı buymuş, kendin gibi içten insanlar ile bir birini hiç görmesende iletişimde olmak,mutlu etmek ve mutlu olmak...
    Yani ne yazacağımı cümlelerimi nasıl toplayacağımı bilemedim sevinçten , ama biliyorum ki siz beni anladınız:)
    İnşallah daha çok etkinlikte , daha çok paylaşımda bir araya geliriz:)

    YanıtlaSil
  7. canım sayende bloğuma mail butonu ekledim,Allah senden razı olsun,başka yerlerde hep çorba gibi karıştırmışlar,kimse senin kadar açık ve net anlatmıyor.Paylaşımların için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  8. canım benim mahcup olmaktan korkuyorum.hamileyim ya uzağa gidemiyorum pek.yakınımdaki ptt de alamayız deyince vazgeçtim.kırılmaz bir şey deyip de gönderebilirim ama ya bu sefer de dikkat edilmediği için kırılırsa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neyrancim sen guzelce paketle ardindan da Allaha havale eder gondeririz..insallah hiiic bisey olmaz can ;)
      Hayirli cumalar.

      Sil
  9. tamam canım ..senin için katılıyorum o zaman :) Hayırlı cumalar canım..

    YanıtlaSil
  10. Çok beğendim bloğu Sevgicim :') takibe aldım

    YanıtlaSil
  11. Ben karışmam bana da sözünüz vardı:)
    Şaka şaka gönlünüze hoş gelirse tanıtırsınız..
    Tabi tanıtırsanız da mutlu oluruz..

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR