11 Nisan 2012 Çarşamba

2 dk 48 saniye ayır ruhuna


Hayırlı sabahlar sevgili dostlarım sevgili din kardeşlerim..
Herkese..
Ruhu besleyen ruhu diri tutan ve imanı artıran başlıkla altında yazılan uzun yazıların etkisi okuyana okurken hissettiklerine ve bildikleri derecesinde fayda verir..
Kimi zamansa okuyamaz,uzun gelir gözü alamaz ve istemesine rağmen faydalanamaz..
Böylece mahrum kalırız bir çok faydadan..bir çok şeyden istifade edemeyiz..
Zamanda öyle bir canavar ki..koşuşturmadan bırakmıyor insanoğlunu..
Oysa ki bir durum düşünmek lazım bazen..
Şu an koştuğum şeyin ahiretime,canıma,imanıma,ilmime ne faydası var..?

Sevgili dostlarım sabah olmuş..Yeni bir gün başlamış ve o canavar düşmüşken peşimize..Koşuşturmadan önce 2 dk 48 saniyemizi ayırıp ruhumuza güç verecek bir nimetle beslenmemizi teklif ediyorum..

Bu videoyu dünyaya gelişiyle kalplerimize ruhlarımıza da ilkbaharı getirmiş olan Efendimiz(s.a.s) için hazırladım..Efendimize günün başlangıcında salavat getirmek ve ruhumuza nefes vermek adına dinlemeye..

Ne dersiniz?..


Rabbim hepimizin zorluklarını kolaylaştırsın..
Günaydın..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

10 yorum:

  1. gül efendim gülyüzlü efendim
    Allahümme salli ala seyyidina muhammed
    sabahlar hayir ola

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar doğru günlük rutin işlerimizin hangisinin ahiret hayatımıza faydası var.
    Bu harika hatırlatmaların,harika ruha huzur veren videoyla şu an sabah işlerimin arasın da salavat getirmeme vesile olduğun için ALLAH (cc)razı olsun canım.
    Ayrıca geçmiş olsun dileklerin için çokk teşekkür ediyorum.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Yüreğine sağlık canım..
    Rabbim razı olsun..
    Dualarında herdaim hatır edilmek ümidiyle..

    YanıtlaSil
  4. rabbım senden razı olsun dinlerken salavat getirdik...

    YanıtlaSil
  5. yüreğim hafifledi, yüreğine sağlık

    YanıtlaSil
  6. çok doğruu biz insanlar bukadar zaman varken Allah için zaman ayırmayı unutuyoruz kimi zaman ..ufak şeyler bile zor geliyor insana..unutmamamız dileğiyle..

    YanıtlaSil
  7. gönlü güzelim,
    gözlerinden öperim,
    şeri...

    YanıtlaSil
  8. Allahım yine beni mest ettin..Sabah olmuş gözlerini hala açamamış günümün ne kadar boş işlerle geçtiğini düşünen beni kendime getirdi..Sıkıntılarımı askıya aldım..Biliyorum kulunu darda koymayacak..Şükrüme vesile oldun..Allah senden raı olsun yağlı boyacım..

    YanıtlaSil
  9. Allah cümlemizden razı olsun canım..
    Hayırlı sabahlar..

    YanıtlaSil
  10. Allah razı olsun canım çok güzel bir paylaşım
    Bu arada benden bir mim var sana

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR