1 Nisan 2012 Pazar

Bir etek Bir elbise beğenisi












Bu kızçağızın güzel bir blogu vardı tesettür giyim üzerine ama bulamadım neyse içinden Google aramalarımda bu güzel etekli kombinini verdi sonuçlar..
Etek fikri!..Oleeey..
Fena sayılmaz hatta çok beğendim..
Sizce nasıl?..dikilebilir sanırım..hoş hoş ben sevdim kendisini..





























Sempatik ve pastel!..Like Like Like dimi?
Hanım hanımcık bir hali var bu elbisenin plilerinden midir neydendir bilmem ama hemen kalbimi fethetti..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

5 yorum:

  1. Canım etek çok güzel ama ben üstündekinide beğendim,dolap kıyafet dolu ama gel görki sürekli evde olduğum içinmi bilmem üzerimden eşofman çıkmıyor,sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. canım etek gerçekten çok hoş. dikersen mutlaka bizimle paylaş emi canım? kalıbnı modelini görünümnü vs. vs. vs.

    YanıtlaSil
  3. ikiside birbirinden guzel, bencede Like Like Like :) keske benim olsalar :)

    YanıtlaSil
  4. Bu eteğe uygun olacağını düşündüğüm bir kumaşım var inşallah girişeceğim bu işe sabırlı olun başarılı olur inşallah dua edin güzel olsun ki yapılışını da verip sizinle paylaşayım hatta yapmanıza da vesile olayım..sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Etek çok güzel ve yapılması da kolaya da benziyor..

    Ben de bloğuma bekliyorum
    Sağlıcakla kalın ...

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR