9 Nisan 2012 Pazartesi

Altın Esintiler Yeni Şablon!

Kaliteli insanlar neden az olur bilemem..ve çok şükür ki Allah dostluk kurduğum veya bir şekilde yoluma çıkan ve muhabbetimiz olan insanları hep güzel olmalarını nasip etti..Elhamdülillah ayrık ot gibi olanları da uzaklaştırdı bir sebepten dolayı..
Pınar hanım tam bir hanım ve daha doğrusu tam bir osmanlı torunu..
Dinine imanına sadık ve saygılı tarihine ve mirasına sahip çıkan dünya tatlısı bir insan..
Ayrı bir gezegende olsa bile insana güven veren kişilerden..
İşte bu güzel insanın sipariş ettiği şablonu sizlerle paylaşıyorum arkadaşlar..



PınarSedefUnal hanımefendinin bloguna ulaşmak içinse şuraya tık tık dostlarım..
Sevgilerimle..

SABLON TASARIMI ICIN..

Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

10 yorum:

  1. bayıldım, bayıldım ben bu şablona ....

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş canım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. çok hoş olmuş canımm..
    emeğine sağlık..
    linki yok mu pınar hanımın sayfasının.???
    bizde tanışalım bu harika hanım ile..
    sevgilerr tatlımm..
    öperim çokk.

    YanıtlaSil
  4. Ayşeşegül'cüm benim unutkanlığıma gelmiş kusura bakma canısı konunun sonuna blog linkini ekledim bakabilirsin canım teşekkür ederim .

    YanıtlaSil
  5. her zamanki gibi çok güzel olmuş :) Zevkine hayranım :) Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuş şablon ! ben de bloğuma bekliyorumm inşallah

    YanıtlaSil
  7. sevgim,
    harika olmuş,güzel yüreğine,sihirli parmaklarına sağlık.
    msn'den yazıyorum ama ulaşamıyorum sana,kısmet olmadı görüşmek,
    aklımdasın her daim...
    öpüyorum,
    şeri...

    YanıtlaSil
  8. çok teşekkür ederim naif yüreklimm:)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. dostlugu bu zamanda zor bulunan terbiyesine kocaman yüregine tutkunum onun .
    onu yanliz birakmadigin icin rahman razi olsun nurum senden .cok güzel olmus azicikta kiskandim ;))

    YanıtlaSil
  10. Aman ALLAHIM neler yazmışsın. Ben daha yeni gördüm yazını. Utandım doğrusu. Yüzümde bir tebessümle çocukça bir utanma. Eline, diline, aklına, yüreğine sağlık. Ben, ışıl ışıl beni yansıtsın istedim, sen sanki ruhumu okudun ve harika, muhteşem bir şablon hazırladın.

    Ben ne kadar şanslı bir kızım ki önce çok beğendiğim,saygı duyduğum günümüzde onun gibisi nadir bulunan eşsiz insan Melek ablamı (Allahneverdiyse.blogspot)tanıdım.Sonra Melek ablam seni tanımama vesile oldu.

    Başta ürkekçe yazdım sana. Ama sen beni öyle pozitif karşıladınki ilk yazınla ısınıverdim sana. Gönlü zengin Allah korkusu olan bir insanı tanıdığım için çok mutlu oldum. Umarım bozulmaz bu mutluluğum. Umarım ben hiçbir zaman bozan olmam bu mutluluğu. Allah nasip etmesin bozmayı. Seni kırmayı, üzmeyi. Daim olsun birlikteliğimiz.

    Bu arada yine yazmadan geçemeyeceğim. Melek ablamdan Allah razı olsun, sana ulaşmama vesile olduğu için. Allah senden razı olsun sende beni hayellerime kavuşturduğun için.

    Herşey için Teşekkür ederim. Bilmiyorum ne yazabilirim duygularımı nasıl dile getirebilirim. Çocuklar gibi mutlu ve şenim. Gönülden sıcacık TEŞEKKÜR EDERİM güzel insan, Sevgicim.

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR