16 Nisan 2012 Pazartesi

Hatim Merasimi..Buyrun dostlar!!

Hayırlı akşamlar sevgili dostlarım..Nihayet çok beklenen hatim merasimi postumu hazırlama fırsatını buldum canlarım..
Evet yorucu bir gündü ama güzeldiiiii...

Öncelikle lütfen müziği açın dostlarım..birazcık yaşamanızı isterim yaşadığımız havayı ve güzellikleri..

MAŞALLAH da dedik mi..


Ya Allah..Bismillah!..

Evin badanasıymış temizliğiymiş bir hafta boyunca sürdü ve geriye miis gibi bir ev kaldı..






Daha dünden mahalleye getirilmişti kazanlar odunlar pirinçler..


Evler mis olur da sokaklarımız olmaz mı..bütün mahalle sakinleri fırçaları bırakıp sokakları temizlemeye koyuldu..ne ayrık ot ne yaprak hiç bir şey kalmadı..


Hatim görevli hizmete hazır 100 numaralı kızlarımızdan sadece 3'ü..geride tam 47 kişi daha var.


Görevlilerimiz..kızlarımız henüz teşrif etmeden verilen pozlardan biri..

Bu da yakışıklı bir görevlimiz..


Teyzeler halalar ablalar komşular herkes buyurdu..

Mutfak sorumluları grubunu görüyorsunuz..
Bütün kahveler miiis gibi bu güzel insanların elleriyle piştiler afiyetle içildiler.





Yavaş yavaş dolmaya başladı sokaklar ve geniş alanlarımız az olmalarına rağmen bereketliydi..organizasyon şahane gençlerimiz çok çok yardımsever..Maşallah..
Pilav servisi başlamıştır ve minaremizden başlıca ilahiler ardından Kur'an'i Kerim'i hatmetmiş 27 çocuğumuzun tatlı seslerinden ilahiler şiirler ve Kur'an'i Kerim çınladı gürledi...
Allah'ım kitabın nelere kadir..Kelamın ne kadar kuvvetli ve etkili..Elhamdülillah..


Kazan kazan pişen pilavların dağıtım noktasından bir kare..evden kaçıp kaçıp resimlemek için fırsat kolladım..Sizin için..
60'a yakındı sanırım kazanların sayısı..600 adet sofra kuruldu geceden kazanların başında beklediler..gece yarısı gündüz kesilen kurbanlarımızın etleri pişirildi ve sabaha karşı pilav işine giriştiler saolsunlar..

Karşimahalle gençliği...
Karşıda panomuz görünüyor..ve büyük olaylar sonucu mahallemizin yüksekliğini sebep koyarak dikmemize engel oldukları..karakoldan tanıdık yunanlıların yardımıyla mahalleye giriş yolunun kapatılmasıyla kaşla göz arasında Türkiyeden hazır olarak getirtilip dikilen mavi minaremiz..:)


Olay yeri:Pilavlar nasıl yendi nasıl kalabalıktı nasıl nasıl anlatamam..geriye talan edilmiş mahallemiz ve coşku  sevinç ile yorgun düşmüş ama mutlu mahalle sakinlerimiz var.. 
Sokaklar yine temizlenmek için onları sevgili gençlerimizi beklemekteydi..




Günlerce yorgunluktan bitap düştüğüm evim sakin sessiz geceyi beklemekte..üst katta ışığı yanan pencerenin odasından yazmaktayım size şu an..
İçimdeki duygular öyle karışık öyle güzel ki..Oğlum 13 yaşında olmuş Kur'an'i Kerim'i hatmetti elhamdülillah..yetişkin oluyor günden güne daha çok değişiyor dünyası..İnişleri çıkışlarıyla şiddetli kavgalarımız veya destekleyici sözleriyle duygusal anlarımız var..
Daha tarif edebilirim ama bu güzel postun sonuna gözyaşı değsin istemiyorum..
Mutluyum!...
Müteşekkirim..
Ailem,Dostlarıma sonsuz teşekkürlerimi sunarım Rabbime de nihayetsiz sonsuz şükürlerimi..

Sevgili dostlarım kaç gündür beni merak ettiniz hal hatır sordunuz..hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum Allah biliyor ki Yağlı Boya sizi çok çok seviyor..


..




Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

27 yorum:

  1. maşallah,maşallah,
    önce oğluna sonra senin gibi bir anneye,
    hayran oldum arkadaşım hayran,rabbim kabul buyursun inşallah,
    gözlerinizden öper şeri,...

    YanıtlaSil
  2. Allah kabul etsin canım ne mutlu sanaki oğlunun hatimini görmüşsün darısı benim başıma olur inşallah bende oğlumun hatim ettiği zamanı görebilirim
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Şeri'm teşekkür ederim güzel kalplim..eksik olma canım benim..

    Sultan inşallah canım Allah nasip eder de bizde senden güzel güzel postlar alır heyecanınına mutluluğuna ortak oluruz bitanem..saolasın..

    YanıtlaSil
  4. Şükür Sevgim bu günü gördün bunca zamandır koştun uğraştın didindin yoruldun terledin ama sonucu çok güzel oldu... Allah kabul etsin emrenin hatmini allahım hayırlı bir evlat ettin onuda bahar kızıda. Damatlığını gelinliğini gör canım iki evladınında. RESİMLER ÇOK GÜZEL CANIM BEKLEDİĞİMİZE DEYMİŞ.

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Sevgim..
    MaşALLAH SubhanALLAH...
    Allah (C.C) kabul etsin..
    Hatminiz hayırlara vesile olsun..
    Sana ve ailene iki cihan saddeti dilerim canım..
    Dua ile..

    YanıtlaSil
  6. yaaaaa cok guzel olmus masallah subhanallah aaah orda olmak vardi ne guzel yaa boydan boya yurdum insani serilmis :)) masallah sizlere ictenlik samimiyet akiyor heryerden :) masallah kucuk beye :) rabbim hayirli evlat eylesin insallah vatanina milletine hayirli bir er olur ..

    ama o bahar kiiiiiiiz yok muuuuu aaaaah icimin yaglarini eritiyor rabbim nazardan korusun,sevgiiii onu banaaaa verseneeeee :))) lutfeeen lutfeeeen :)))

    elbisende cok sahane masallah uzun etegi sevdirdin zaten sen bana heme kendime penyeden bir elbise aldiiimmmm kiiii ooooh coook guzel oldu :)) nerden nereye zipladi konu :p

    optuuumm kactiimmm

    YanıtlaSil
  7. postu okumaya baslarken sanki bir an orada oldum icimi tatli bir telas kapladi yüregim bir baska atmaya basladi heyacandan dedim, gözlerim nemlendi.
    Bu karelere "Allah aski, ismini verdim ben nurum .
    MasAllah. dilerim torunlarinin hatimlerinin serefine hizmetler görürsün .
    ben seni seviyorum güzel insan Allah c.c. cok sevsin seni sende bizleri oglumu gözlerinden öpüyorum kücük lolipopumuda

    YanıtlaSil
  8. Evin cook guzel masallah hep huzur bereket mutluluk dolu olsun insallah

    YanıtlaSil
  9. Ececim Rabbim dualarını kabul etsin iki katını da senin evlatlarına sana ve ailene de nasip etsin yüreği güzel dostum benim..

    Meryemcim inşallah canım çok teşekkür ederim..

    Bahar kızımı vereyim??..Vermeeeeeeeeeemmmmmmm 12 yıl bekledim ablası onu benden almaaa :))
    Teşekkür ederim kelebeğim saolasın bitanem..

    Melek ablacım gönlüne gözlerine sağlık..keşke sizleri de ağparlasaydım bütün halılarımı herşeyimi serebilseydim önünüze..Rabbim yakından görüşmeyi de sarılmayı da nasip etsin inşallah..

    YanıtlaSil
  10. Masallah sevgicim allah nazarlardan esirgesin.Bnde ordaymısım gibi hissettim çok güzel olmus hersey,,Rabbim okuyup anlayıp amel edenlerine katsın cümlemizin evlatlarını.Bu arada elbisende çok güzel çok yakısmıs .Allah evlatlarına sevdiklerine bağıslasın.Canım arkadaşım..

    YanıtlaSil
  11. Asuman teşekkür ederim canım arkadaşım inşallah cümlemizin evlatları hayırlı kul ve insan olurlar canım benim öpüyorum..

    YanıtlaSil
  12. Senin posta deymeyen gözyaşların benim yanağımı ıslattı okurken yani insanın evladının okuldan falan mezun olması çok başkabirşey birde böylebu yaşta Allah kelamını hatmetmesi bambaşka o sebepten okurken çok duygulandım

    Rabbim bizim evlatlarımıza da nasip etsin inşallah
    Harika bir post olmuş
    Bu arada çok güzel bir bayansın maaşallah sülün gibi

    YanıtlaSil
  13. Maşallah canımmmm çok imrendim Rabbim böyle güzel evlatlar yetiştirmeyi nasip etsin inşallah daha hayırlı bir insan olur. İnan anlatımınla kendimi orada hissettim aynı çoşkuyu bende yaşadım sayende.

    YanıtlaSil
  14. Ayy ağlattın beni sabah sabah. Bizde macuruz bizdede böyle olurdu eskiden köyde hatimler o günlere gittim. Rabbim banada göstersin inşallah o günleri. Rabbim oğlunun ve kızının yolunu açık etsin inşallah.

    YanıtlaSil
  15. Mervecim İnşallah canım Allah bütün annelere yaşatsın bu duyguyu canım çok teşekkür ederim bitanem..

    Özge saolasın kuzum inşallah hayırlı olur evlatlarımız tek gayem budur inan çabalarım hep bunun için canım günaydın..

    TALA inşallah canım cümlemizin hayırlı sabahlar canım dilerim o güzel günlere tekrar yaşama şansın olur canım olmadı buraya gelirsin birlikte yaşarsın ne dersin :)..Nasılsa her yıl hatta şimdilerde her hafta bir bölgemizde böyle etkinlikler mevcut...

    Sevgiler hepinize çok saolun..

    YanıtlaSil
  16. sevgicim Allah kabul etsin, yanındaymışım gibi mutluluğuna ortak oldum, yaşadıklarına tanık oldum sanki. Rabbim inşallah evlatlarının en güzel günlerini hayılısıyle mutlulukla, kolaylıklarla görmeyi nasip etsin.

    sevgiler.

    YanıtlaSil
  17. emilianata teşekkür ederim bitanem Allah hepimize kolaylıklar ve hayırlı evlatlar yetiştirmeyi nasip etsin inşallah..öpüyorum canım..günaydın.

    YanıtlaSil
  18. Allah kabul etsin, çok güzel bir duygudur..Tüm dualarınızın kabul olması dileğiyle sevgiler:)

    YanıtlaSil
  19. İnşallah canım teşekkür ederim,sevgiler.

    YanıtlaSil
  20. Allah kabul etsin, maşallah çocuklarımıza ne güzel bir etkinlik olmuş:)

    YanıtlaSil
  21. maşallah allah bizlerin evlatlarınada nasib etsinn.. çok yakışmış bahar renkleri sanaaaaa badana boya işlerinden sonra odan şahane gözüküyooo çok zevk aldımm posttan sanki yanındaydımm en sonda odanın ışıgınıda çekmişsin ya seni evin önüne bıraktımm eve dönüyorum gibi geldi.. :)

    YanıtlaSil
  22. Allah kabul etsin...Harika bir atmosfer,resimlerden bile anlaşılıyor,son zamanlarda okuduğum en anlamlı ve en değerli postlardan...

    YanıtlaSil
  23. sevgi, salya sübük ağlattın beni, ne mutlu sana böyle güzel bir evlat yetiştiriyorsun, herkesin canla başla uğraşması, kazanlarla yapılan pilavlar sokakların temizlenmesi, o minarenin oraya getirilmesi, tek tek hepsi içledi içime, biz kendi ülkemizde rahatca yapamıyoruz bunları :( Allah kabül etsin rabbim damatlığınıda göstersin inşallah.

    YanıtlaSil
  24. FADİŞ teşekkür ederim bitanem..

    Mutlu Et canikuşum saolasıııın bitanem..son resim öyle gibi değil mi çok özgün olmuş sanki :)..sevgiler canım..

    MERVENİN KIRMIZISI harıka bir gündü canım teşekkür ederim..

    Fİliz ağlama kız! :))) güzel şeylerdir bunlar gerçi insan elinde olmadan duygulanıyor..teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  25. ne kadar güzel bir etkinlik olmuş,allah kabul etsin dualarınızı..burdakilerede bu idrakı versin inşallah..sevgiler..

    YanıtlaSil
  26. Allah kabul etsin! Ne kadar güzel organize etmissiniz! O camii nerde cok merak ettim :)

    YanıtlaSil
  27. masallahhhhhhh allah kabul etsinn cok sevindimm ins hepimize nasil olurr :)

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR