2 Nisan 2012 Pazartesi

Güzel bir gün hediye almak için!

Ayakkabılarımız eskimiş..dolayısıyla yenisini almak şart oldu..eskimenin dışından numarası da olmuyor artık ayağımıza..yenisi şart..





Güzel bir güne uyandık..miiis gibi evimiz hava da güneşli serin hafif taze..
Kızımı alıp çarşıya indik..postaneye uğramak ayakkabı almak için çıktık yola..






Ayakkabı mağazasında kızım bambaşka bir aleme girmiş gibi oldu..genlerimizde var biz kadınların ayakkabı tutkusu..daha ne diyeyim :)






Şehrin meydanındaki güvercinlere baktık arabadan indirdim yürüdük biraz,canlı keman çalan sarışın bayanın yanında duraksadık biraz..resimlemek istedim ama o anda mümkün olmadığı için bu güzel bayanı görme şansınız ne yazık ki yok dostlarım.




İnsanın evladıyla güzellikleri sıradan sandığımız şeyleri yeni baştan keşfetmek bambaşka bir duygudur Rabbim bu duyguyu herkese nasip etsin..





 Eve yorgun bir vaziyette geldik..geziniş işe yaradı anlaşılan temiz hava da öyle..yemek telaşı pusu kurmuş beklerken dostlardan gelen paketleri açmadan hiç bir şey yapmak istemedi canım sanki güzel devam etmesi içim günümün dua ediyordum içten içe..kimbilir.....






Öncelikle ayakkabılarımız daha sonra da hediyelere geçmek istiyorum..beyaz olanları kendimiz seçtik..hatta numaramız gelene dek çok sabırsızlandık :)
Aynı ayakkabının pembesini de hediye ettiler..oooley!





Hediye etkinliğinden eşleştiğim  feryadıyla dünya postanelerini ve dağları sarsan sevgili Emilianata'nın hediyesi gelmişti nihayet!!..Emilianata duydun mu canım..hepsi geldi bi benimki gelemedi diye sitem ettin kuzum işte sonunda geldi..:)






Çok güzel bir paketmiş bitanem beklemeye değdi..artık üzme kendini ben hepsini çok çok beğendim ama en çok neyi sevdim biliyormusun?..
Senin çektiğin o siyah beyaz resmi bir başka sevdim..
Senin de bahsettiğin gibi orada kim bilir kimler neler yaşamış..
Hz Hatice annemiz ile ilgili bir kitabım hep olsun istemiştim ama sipariş ettiğim halde bulunamamıştı istediğim..
Demek ki kısmet Hz Hatice annemizle ilgili kıtabının bir dost tarafından elime ulaşması varmış..


İçindeki minik yazıyı da ayrıca sevdim :) Rabbim seni benden çok mutlu mesut etsin inşallah kuzum.




Bir diğer paket ise acı-tatlı duygularla aldığım içimin burkulduğu ardından gülümseten ve sabah cepten maillerime bakıp msn'deki güzel bir söz ile günüme güzellik katan bir kişiden gelmiş..
Onun hakkında çok şey söylemek istemiyorum o benim için çok çok özel ve bana kalmasını istiyorum..
Bakir duygular bana kalsın küsmek yok :)





Pamuk eller güzelliklere dokununca daha büyük bir güzellik çıktı ortaya..gelenlerin ne olduğu pek de önemli değildi..Senden gelmeleri onları zaten güzel kılmıştı..
Seçtiğin herşey herşey güzel..özelliklede kitap ve kitabın adı..:)
 O boncuklu kolyenin de umre'den geldiğini  kızın için seçip kızıma gönderdiğin için..bu duygu beni ..neyse tarif etmesem daha sağlıklı olur..





Çok şey yazmak isterdim..ama sulansın bile istemiyorum gözlerin..yazacağım..eline ulaşınca sulansa da gözlerin sıcaklığımı koyacağım zarfımın bir köşesine sıkıştıracağım sevgi mendillerini..onlar gözleri hem kurutur hem güülümsetir.. 
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

7 yorum:

  1. Canım yoktun merak ettim,gününün güzel geçmesine sevindim,şirinenin ayakkabılarınaysa bayıldım,ne kadar mutlu olduğunu tahmin edebiliyorum.Allah'ım bir gün sana hediye göndermeyi banada nasip eder inşallah,güzellikler seninle olsun,sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. hic bir yerlere kaybolma sen dönünce böyle güzelliklerle dön .güzellikler pesini hic birakmasin emi

    YanıtlaSil
  3. Çocukların yaptığı gibi yazılarını okumadan hemen resimlerine göz gezdirdim.
    Sonrasında okudum yazdıklarını.
    Gününün güzel geçmesine ve mutlu olmana sevindim.
    Hediyelerini güle güle kullan.
    Minik elli kızın yüzündeki gülümsemeyi içine çek doya doya.
    Yakında KANARYALAR uçacakmış
    :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. ooooooooh ne guzel masallah :))) daha bi mutlu olun insallah :) bahar kizin mantosunu yerim yerim :)

    YanıtlaSil
  5. Merak ettiniz saolun rabbim yokluğunuzu yaşatmasın öptüm öptüm öptüm kocaman :)

    Geldim ablam geldim!

    Kanaryalara elveda..güvercinler görmek istiyorum artık bembeyaz :)

    YanıtlaSil
  6. ohh çok şükür canım ya, hele beğenmene çok sevindim, inşallah bluzlarda olmuştur:)kitaba da ayrıca sevindim çünkü başka bir kitap alacaktım ama yok hayır dedim, okuyana yararı dokunsun dedim ve elim ona gitti:) ki o zamanlar seni bu kadar tanımıyordum, o yüzden tereddüt etmiştim ama beğendin:)

    YanıtlaSil
  7. ooo hergun hediye yagmuruna tutuluyorsun masallaaaah :)))
    Hepsi cok guzeeel.
    almis kadar mutlu oldum senin adina.

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR