28 Nisan 2012 Cumartesi

Kendime iyi bakıyor(muy)um?

Öyle mi..Soralım kendimize..
Ne kadar iyi bakıyoruz kendimize..
Sabah kahvaltıyı kaçta ederiz mesela.?
Önce biz mi çocuklar mı yer?
Hasta olma lüksümüz var mı?
Hasta olunca istirahat etme lüksümüz var mı?
Hasta olunca ''İlacını iç,hapını al''diyenimiz var mı?
Tırnaklarımız kırılsa annemiz üzülür mü?
..hatta dikkat eder mi?
Ateşimiz çıksa ölçen olur mu?



Hepsine evet ya da hayır diyenler olabilir..ama anneler çoğunlukla bu sorulara yüksek ihtimal hayır cevabını verecektir.
İlk anne de benim bunlara hayır diyen..
Saçlarım ne zamandır dökülüyor..üzülüyor kahroluyorum falan filan..
Ama özenip takviye ilaç veya beslenmeme yoğunlaşıp vucüduma kendini toparlaması ve bunun saçlarıma yansıması için hiç zaman tanımadım fırsat vermedim..

Örnektir bu en üstte saydıklarıma..
Öyle çok kızdım ki kendime pazar dönüşü..
Neden bu denli özenirken çocuklarıma,neden onlara koşacağım ihtiyaçlarını karşılamak için elimden yapacağım'ın yanına öncelikle onların ve kısaca ailemin iyi olması için ''KENDİME İYİ BAKACAĞIM''diye dayatmıyorum?..
 

Girer girmez eve iki portakal attım narenciye sıkacağının içine bir kapsül bildiğin balık yağını(Omega3) bir adet demir hapı bir de demirin vucüt tarafından daha hızlı emilmesinde yardımcı olacak folik asit hapımı da alıp içtim portakal suyumu..

Tabii bütün bu ilaçları almadan önce komşum eczacımı da aradım..kafadan almak istemedim ki ben ilaç alan bir insan da değilim çok şükür..

Böyle işte sevgili anneler..
Kenar köşe koşuşturup çırpınıp dururken başka bir köşeden size bakan kalbinize gövdenize sahip çıkın ve çıkmalıyız da..

Yoksa ne mutlu oluruz ne sağlıklı..
Cildimize özendiğimiz gibi vucüdumuza da özenelim..hayır,selülitten bahsetmiyorum :)

Üzüldüm şimdi..üzüleyim..belki daha ciddiye alırım kendimi böylece..
Kendini tekmeler mi insan demeyin..
Şekil A yazımda gördüğünüz gibi önce kendimi sonra da sizi tekmeliyorum..
Harekete geçelim!..
Olmuyor öyle mız-mız'lanıp ''aay neden acaba''sitem etmek..

Önce elimizden geleni yapalım olmadı hep beraber toplu ağlaşma günü düzenler atarız içimizdeki kahrı ve kederi ..hem belki asmalar da yaprak verir dolma da yaparız teselli amaçlı :))


Bak Barış abim ne diyor:tık tık


Öneri-Tepki-Eleştiri kabul.


..


Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

14 yorum:

  1. bu tas kafami fena yardi :)

    önce sen,öncelik sen dedigimiz icin bu hallerde olmuyormuyuz dersin?
    vitaminlerin sucu yok bunda tecrübe ile sabittir :))

    YanıtlaSil
  2. Artık bitti eskidendi o..çok kararlıyım :))))))

    YanıtlaSil
  3. hadi öyle olsun nurum .ama pazartesi baslanan dietlere dönmesin ;) iyi bak kendine beden denen ruh denen emanetine ikisi bütün bir esi dahi bulunmayan sen,e

    ben iflah olmam ...

    YanıtlaSil
  4. Yoook azimliyimdir kararlarımda :)

    Eksik olma hayatımdan..

    YanıtlaSil
  5. çok haklısın sevgim onların peşinde koşmaktan helak ediyoruz kendimizi.

    birazda kendimize bakmamız lazım
    bende bir silkelendim :)

    YanıtlaSil
  6. Tabii ya..biz bakmazsak onlar da ileride bakmayablir kendilerine..o boyutu da var yani :)..sevgiler Mervecan.

    YanıtlaSil
  7. Bende cok dikkat etmem kendime :( bu yuzdendir belkide kendimi bu genc yasta yasli gibi hissetem :p o balik yaglarini sevmiyorum ben :( dedemler geldiginde nenemin cantasindada vardi bir hos oldum, neden mi ? kabul ön yargili davraniyorum ama ismi gicik balik yagi cok itici geldi bana ama faydasi cok orasi kesin

    YanıtlaSil
  8. Bana da babannem verdi bunları zorlayarak dayatarak :)
    Bende sevmem o tabiri..o yüzden Omega3 diyorum..
    İyi bak kendine Fatmacım..

    YanıtlaSil
  9. Tatlım selamlar; demir hapı alırken portakal suyu içilmemesi gerek diye bir şey biliyorum ama çok da emin değilim, babamın doktoru söylemişti ama neden iyi değildi hatırlamıyorum:( sen yine de bir araştır istersen fıstık, portakal suyunu görüp, yazını okuyunca söylemek istedim, öperim....

    YanıtlaSil
  10. Doğru olabilir canım genelde ilaçla tüketmem portakal suyunu o dün olan bir şeydi..canım çok çekmişti de :)
    Sevgiler tatlım saolasın.

    YanıtlaSil
  11. Canım benim kendine dikkat etmen konusunda karar almana ben çok sevindim.. inşALLAH acil bir şekilde şifa bulursun.. Omega 3 haplarını yavrularıma veriyordum yazınla birlikte bende almaya karar verdim :))
    Teşekkür ederim canım güzel ve faydalı postun için :).. Baki muhabbetler..

    YanıtlaSil
  12. Allah cümlemizden razı olsun Meryemcim..Anneler bazen ihmalkar davranabiliyor ne yazık ki..önem ve değerimizi emanet olan bu bedenimizi unutmamak ihmal etmemek dileğiyle öpüyorum canım..

    YanıtlaSil
  13. Arkadaşım inşallah kararını sonuna kadar götürebilirsin:)Bende böyle kendime bakıcam bundan sonra falan derim biraz toparlayınca unuturum:)Yorumlarda demir hapı ile portakal suyu içilmemesi gerek diye tam hatırlayamadığını yazan bir arkadaşımız var.Ben şu ara demir hapı kullanıyorum ve doktorumun tavsiyesi ile portakal suyu ile alıyorum demirin emilimine yardımcı oluyormuş.Sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  14. :) Şaşırdım..
    İyisi mi ben doktoruma bi danışayım..duruma göre değişiyor sanırım teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR