20 Nisan 2012 Cuma

Dostlardan paket var(2)


Birisi bir hafta diğeri de bir önceki gün posta kutumda duran posta bildirimlerini alıp postaneye gitmeye karar verdim..tebriğe gelen misafirlere yakalanmadan bücürümü de alıp yürüyerek indik çarşıya..ağır ağır yavaş yavaş ilerledik..canım su damlam her yoruluşunda kolları uzatıp kucağuma almamı istedi..



Hava kapalı olmasına rağmen yeşiller bir başka yeşil ağaçlar bir başka güzel..sarmaşıklar da öyle..


Şehir meydanında uçuşan güvercinleri ziyaret ettik..her ne kadar onlar bizden kaçsa da biz azimle koşturup durduk arkalarından..derken arkadaşlar aradı..yakın bir yerde kahve sefası varmış..


Hemde ne sefa..aralarına bizde katıldık..cuma namazına daha vakit vardı nasılsa..


Taze sıkılmış portakal suyuna sa hayır diyemeyeceğimize göre..


Keyifle aralarına katıldık..bu arkadaşlar mahallenin güzelleridir..tabii ki benim bücürümden sonra :)



Eve gelir gelmez hediyeleri açtık kızımla..dedim ya o benden daha heyecanlı :)
Sevgili Ececim bütün İzmiri kahvesinden maş fasulyesi tohumlarına Kur'an mealinden saatli yüzüğe ve daha bir dünya şey..nasıl sığdırdın kızım onların bu pakedin içine:)
Sana da bütün Batı Trakyayı göndermeyen ne olsun!..alacağın var :)



Bir diğer paket de Seher arkadaşımdan gelmiş çikolatasıyla birlikte :)
Ruja bayıldım bayıldım bu arada..
Çoook güzel bir gündü..hayatımı ve günümü güzelleştirdiğiniz gülümsememe sebep olduğunuz için booolca teşekkür ediyorum..

Sevgilerimle..



..

Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

10 yorum:

  1. Sen beğendiysen sorun yok bitanem. çok sevindim beğenmene güle güle kullan. Gönül isterdiki daha çok şey sığsın o pakere ama amadı fazlasını:(

    YanıtlaSil
  2. sevgim,
    kahvenin kokusunu alıp geldim,kusuruma bakma uğrayamadım bu ara yine,malum işler hala bitmedi,
    bir gezer,bir iş yapar şeri,
    hediyelerine bayıldım,güzel günlerde kullan,baki olsun dostlukların,seni düşünenlerin ve sevenlerin çok olsun güzel kalplim,
    kocaman öperim,
    su damlasını ve annesini...
    şeri...

    YanıtlaSil
  3. oy oy yine ne guzel hediyeler almissin sevgi.
    Hemde cok guzel bir gun gecirmissin. Taze sikilmis portakal suyu bana turkiyedeki gunlerimi hatirlatti :) kizimla yaptigimiz portakal suyu keyfimizi :)

    YanıtlaSil
  4. Iyi günlerde kullan canim,begenmene sevindim.Cumanda mübarek olsun.

    YanıtlaSil
  5. Baaaaal kavanozum dostum arkidişim benim saolasın :)..yarın pazar var heee yooo ..

    Şeri'm senin hediyelerde can yakan türünde aaaaahhh..güle güle kullanalım inşallah canım benim öptüm öptümmm

    Ayşem yine gider yine içersiniz kuzum inşallah o minik popiş de gelir ha :)..

    Seher teşekkür ederim canım bir kez daha hayırlı cumalar heeeerkese :)

    Eksik olmayın..

    YanıtlaSil
  6. selam cuman mübarek olsun ins. inanmicaksin ama bende bugün dr.da beklerken aklimdan gecti, bunlar naptilar diye düsünüyordum :)
    Arkadasin kizi dogum etmis onunla ilgileniyordu sanirsam biraz telasi var ondan sana ulasamadi. yinede konusim, uzun sürecek olursa istersen bekleme artik ben önceden senin icin düsündügümü gönderim.

    YanıtlaSil
  7. vayvayavyyy ne guzemis valla oh oh :) gule gule kullan toffieelerde afiyet bal olsun :)

    YanıtlaSil
  8. PaşaSofram Aynurcum teşekkür ederim arkadaş döndü hemen saolsun görüşüyorum kendisiyle..

    Nurtencim o tofiffe'lerin sonuncusu mide yolculuğuna cıktı..hiç dayanmazlar zaten bayılırım onlara...teşekkür ederim canım..

    YanıtlaSil
  9. Güle güle iyi günlerde kullanın, hediye almak gibisi var mı..:)

    sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Hediye almak bambaşka bir duygu gerçekten teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR