12 Nisan 2012 Perşembe

Her gün 1 sevgi mesajı!

İçimizden geçer bazen güçlü duygular..ve birden kağır kalem aramaya koyuluruz..bulasıya kadar da o duygumuz sönmüş hatta kalem veya kağıt bulamadığımız için sevgi veya aşk dolu duygusal sözlerimizin yerini kızgın halimiz alıveriyor..

Kimi zamansa insan hiç beklenmedik bir aşk mesajı almak ya da daha doğrusu görmek ister..
İllaki sevgililer gününü beklemeye gerek yok..
Her sabah çocuklarınızdan eşinizden güzel bir mesajla uyanmayı istemezmisiniz?..




Bakın bu fikir ne kadar güzel ...
Panoda sadece Seni seviyorum çünkü: Yazılmış ve gerisi sevgi dolu kalplere ve canlara kalmış...


Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

7 yorum:

  1. haha ne guzel bir fikir oyle :D <3

    YanıtlaSil
  2. Hayirli sabahlar :) Nekadar guzel bir fikir, bende yuvamda yer vermek isterim bu guzellige :) INSALLAH <3 Hayirli cumalar sevgim..

    YanıtlaSil
  3. çok beğendim bu fikri, camın üzerine yazılmış galiba, silinip her sabah tekrar yazılıyor, biri bana yapsa çok sevinirdim, bende sevindiriyim o zaman :)

    YanıtlaSil
  4. ben de anneme yapcam :) Ama o because olan kısma ütüleri yaptıgın için falan yazar :P gıcıklıkta son nokta :P

    YanıtlaSil
  5. ay bayıldımm ben buna banada yaaaaaa

    YanıtlaSil
  6. ben çok isterim ama yazmaz bu koca :)

    YanıtlaSil
  7. enkısa zamanda alınmalııı.yok yok evde yapayım ben kullanmadığım çercevelerimden:))

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR