17 Nisan 2012 Salı

Neye benziyorlar??

Kolayca tahmin edip bulabilenler olabilir özellikle bu hobi dalıyla ilgilenenler(!) uupps ipucu verdim :)
Ama bakınca ne olduklarını anlayamayan çok kişi vardır sanırım ilki ve önde gideni benim alınmayın darılmayın..
Resimlere bakıp bir kaç tahmin yürütmenizi istiyorum..
Sizce bunlar nedir-Ne ile üretilmişlerdir?..

Tahminleri alayım..
Sen ne dersin???








Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

16 yorum:

  1. sabuna benziyor sabun mu ki? sanki içeriği de sabun renkli sabunları bir araya getirmişler gibi..bilemedim galiba:(

    YanıtlaSil
  2. sabun tabiki :) ama bilirsem ne kazancam :)

    YanıtlaSil
  3. Bence de sabun bunlar. Çok güzeller :))

    YanıtlaSil
  4. sabun :)) ama nasıl güzeller :)

    YanıtlaSil
  5. sabuna benziyorlar ama fimo hamuruda olabilirler tabiisi :)

    YanıtlaSil
  6. Sabun :) Ama pasta olsa ne güzel olurdu :)

    YanıtlaSil
  7. Yüksek ihtimal sabun olmalı :) Çok yaratıcı vede güzel sabunlar kullanmaya kıyamaz insan.

    YanıtlaSil
  8. ilgilendiğim bir hobi değil aslında ama sabun dur.çok değişik şekillerde yapıldığını gördüm nette :)

    YanıtlaSil
  9. CANIM RENGARENK
    ÇOK HOŞ SABUNLAR
    :)

    YanıtlaSil
  10. pastaya benzyorlar ama bence de mum =)

    YanıtlaSil
  11. Evet bildiniz!!!..sabun hemde çok güzel özene bezene yapılmış kullanmaya kıyılmayacak kadar güzel..

    YanıtlaSil
  12. oooo herkes bilmiş ben geç kalmışım ama cevap veriyorum S-A-B-U-N :))

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR