12 Nisan 2012 Perşembe

Bohem Style Etekler-Amanın da aman!

Hayırlı sabahlar cankızlarım..nasılsınız?..
Az kapalı daha sonra açılmaya meyilli bir hava ile uyandım..
Günlerden cuma ve yarın cumartesi..yani bizim burada pazar kurulma günümüz..ne tür ganimetlerle karşılaşacağımı bilemesem de bu tarz kumaş veya daha iyisi etekler olmasını diliyorum..
Duruşları öyle güzel ki..
Amman!...
Nasıl sevilmezler nasıl beğenilmezler..

Sevgiler..buyrun eteklere..









Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

7 yorum:

  1. hayırlı cumalar canım inşallah istediğin gibi birşeyle karşılaşırsın 1 numarayı beğendim ben :))

    YanıtlaSil
  2. hepsi rahat efil efil ..yaza ve sana çok yakışacak

    YanıtlaSil
  3. Yaza bana ve sana ve bize de çok yakışacaklar evet :)
    Bir uzun kolyemiz eksik :))))
    Günaydın..
    tekrar.

    YanıtlaSil
  4. Çok güzeller..
    Bi modeli (bordo renkli) çok beğendim hatta resmi çaldım izlinle :)
    kayınvalideme göstericem terzi kendisi yapmam lazım çokkk hoşuma gitti..
    Paylaşımın için tşk ederm..
    Hayırlı cumalar..

    YanıtlaSil
  5. Zeynep kayınvalidene söyle bana da yapsıııııın :)))

    YanıtlaSil
  6. sevgi abla ya kumaş bulsan sen dikersin ki bunlardan

    YanıtlaSil
  7. bayilirim bu tarz eteklere, tam bemliiik. Bizim buralardada hic yok bunlardan. Ah ne kadar sansiziz biz yahu :( :)

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR