23 Nisan 2012 Pazartesi

Var mı bildiğin?..Benim var bildiğim-Butik Bloglar


Alışveriş sitelerine nadiren uğrayan bir insan ve kadın tipiyim..tamam.
Ama alışveriş yapan daha doğrusu satış yapan blogları gezmeye bayılıyorum hatta alış veriş dahi yaptığım olmuştur..yoldalar gelince paylaşırım..
Bunlardan bir kaçını iliştiriveriyorum buraya:
Olur da ben gibi bu tür bloglardan zevk alanlar ve sevenler varsa ziyaret edebilirler..reklam kokmasın reklam değil..masum bir paylaşım hatta sizin de bildiğiniz önerdiğiniz varsa seve seve ziyaret etmek isterim :)
Sevgiler canlar..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

9 yorum:

  1. kitap dışında bir şey almam, bir daha büyük konuşmayayımda.

    YanıtlaSil
  2. bende beden konusunda emin olamadigim icin kiyafet konusunda cearet edemiyorum.

    YanıtlaSil
  3. Canım selamlar;) bloguma yer verdiğin için teşekkür ederim;) internetten alışveriş güven ister, bu güveni verebildiysek ne mutlu bana. Yer verdiğin için tekrar teşekkürler canım, her zaman beklerim:) sevgilerr;))

    YanıtlaSil
  4. Ayşecim tunikleri tercih edebilirsin canım bazen çok uygun fiyata harika modeller ve markalar var..yani marka delisi olmasam da o fiyata neden olmasın deyip alası oluyor insanın :)

    YanıtlaSil
  5. Posh Butik rica ederim canım doğruları söyledim yakında tıklatacağım mailini :)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Ne zaman istersen beklerim canım;)) Sevgiler...;) Yeni paylaşımlarda görüşmek dileğiyle,,,

    YanıtlaSil
  7. Posh seçemiyorum aslında canım göze kestirdiğim bir kaç parça var ama zor olanı karar vermek inşallah en yakın zamanda canım,teşekkürler yine beklerim canım.

    YanıtlaSil
  8. faydalı post için teşekkürler

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR