1 Nisan 2012 Pazar

First lady'lerin şıklık yarışı

Konumları veya kim olduklarını bir kenara bırakıp sadece giyim seçimlerini göz önünde bulundurarak tebrik etmek istediğim iki bayan var bizim bu taraflardan ..Doğu'dan canım :)
Kendileri hakkında bir çok şey yazılır çizilir ama bu bizi şimdilik alakadar etmez..
Sırası gelirse ona da basarız parmağımızı değdiririz boyamızı..
Şıklıklarına söz bulamıyorum..aralarında kapalı gibi duran biri var ..aklınıza fısıltılar gelebilir melun şeytan tarafından ama takmayın..o tesettür sayılmaz çünkü heveslenme dedim kendime oturdum oturduğum yerde :)
Sevgiler..








Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

9 yorum:

  1. O para bende olsa ben neler giyinirdim amaaaa :))))

    YanıtlaSil
  2. valla türbanlı kim bilmiyorum ama kıyafetleri gerçekten hoş pembe balık eteği de tuttum zaten öyle bir etek geçiyordu aklımdan

    YanıtlaSil
  3. kapalı gibi duranın ;) kıyafet seçimleri hep hoşuma gitmiştir

    YanıtlaSil
  4. O kapalı da bir Şeyhin karısı hatırlayamadım adını çok uzun bir isim..
    Gerçekten seçimleri çok şahane ..

    YanıtlaSil
  5. Modeller,renkler çok hoş:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. sevgicim,ilk resimdekinin üst ceketi yada hirkami ne derler, boleromu bilmiyorum ama cok güzelmis, hosuma gitti :) evet ama dedigin gibi onlar tesettür sayilmaz cünkü kiyafetler resmen "bana bak" diyorlar... tesettür ise aslinda "bana bakma" diyen kiyafetleri giyince dogru sayilir öyle degilmi?!!
    sarildim sana, sevgiler

    YanıtlaSil
  7. 2. resimdeki elbise muthiiiis :)

    YanıtlaSil
  8. hepsi birbirinden guzel :)))
    sevgi cok fazla ugrayamiyorum maglum cok ozledim :) daha sonra acisini cikaririz insallah :))
    bu arada ablaya hediyem ulasmis cok sukur :))
    opuyoruuum sizi ;)

    YanıtlaSil
  9. KIZLAR ELBİSEYİ BENDE ÇOK BEĞENDİM:))

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR