13 Nisan 2012 Cuma

Ne zaman gerçekleşebilirsiniz?

Şöyle bir dolaştım yine neti..ne güzel şeylere rastlıyorum bazen..nasıl arzuluyor nefis nasıl istiyor..
Nefs başa bela :)..
Hele bir de bazı şeylere ulaşmak mümkün değilse veya zaman para gerekirse o zaman durum daha da kötü olabiliyor..İsyeeeaaan dedirtmesin ha!...

Dikkat...

Sizi istiyorum...




 Çocuk odasının tavanını kaldırıp çatıya kadar çocuklarım için böyle bir köşe istiyorum..birde semaya bakacak bir penceresi olsun..oooh..


 Bücürüme bu tarz şeyler örebilmeyi isterdim..Ama ne yazık ki gösterilmeden yapamayacağım şeylerden..özellikle bu örnek çok tatlı..


Bunun gibi veya buna benzer kumaştan bir çanta dikmeyi istiyorum..


Ve Allahım nasip ederse kızımın büyüdğünü görmeyi...

Okula giderken saçlarını değişik değişik örgü modelleriyle örmeyi  istiyorum...


Son olarak da..bir bücür daha istiyorum Allah'ım!!...amin amin..amin deyin bu gün Cuma..


Sevgiler Hayırlı cumalar..



...
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

11 yorum:

  1. Amin Amin Amin :D 3. bebiş ha :D ooooov :D

    YanıtlaSil
  2. ne güzel şeyler..özellikel sonuncusundan bende istiyorum,bi tane olsa kafi :) amin,amin,amin hepsi için..sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Amin can amin Allah hayirli olan herseyi sana nasip eylesin .
    saclari örmek kolaydaaaaaaa gerisini hic sorma istersen. benim kizimin saclari belinde ablasi ama bakimi cooooook zor kollarim bitiyor resmen :)

    YanıtlaSil
  4. amin amin :) inşallah rabbim isteyen herkese versin :)

    YanıtlaSil
  5. amiiiiiiiiiiinn.. inş isteyen herkese nasip etsin

    YanıtlaSil
  6. AMİNNNN. Canım allah hayırlısını versin inşallah. Çılgınsın sen:))3

    YanıtlaSil
  7. Rabbim hepsinin hayırlısını gönlüne göre versin inşallah. Hayırlı cumalar. O en alttakinden bende istiyorum ama yaş kemale erdi mümkünü yok gibi

    YanıtlaSil
  8. sevgi ben face e giremiyom beni lütfen ara

    YanıtlaSil
  9. amin amin aminn diyorummm odaya bayıldımmm bebek bende istiyorumm ama daha korkuyorummm

    YanıtlaSil
  10. AMİN AMİN AMİN CANIM İNŞALLAH..Bitane daha kuzun olur

    YanıtlaSil
  11. amin insallah rabbim sana hepsini ve daha fazlasini nasip eder canim :) Rabbim herzaman hakkinda hayirlisini eylesin...

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR