1 Nisan 2012 Pazar

Pastel tonlu tesettür gelinlikler


Herkese merhaba!..blog dünyası pek sessiz ve sakin bu gün..muhtemelen çayırlara kırlara attınız kendinizi hiç tık yok!..
İnşallah temiz hava alır güzel vakit geçirirsiniz..tabii dışarıya çıkanlar..evde kalıp da bahar temizliğine büyük bir azimle adananlara ise koocaman bir KOLAY GELSİN! demek isterim..
İşler bitmez ara vermek iyidir nefes aldırır..
Benim işlerim de bitti bitecek dolayısıyla bittikten sonra acaba neler yapabilirim düşüncesi kurcalamaya başladı beynimi yine..
Kumaşlarım var beklemede onlarla bir şeyler dikmek isterim ilk fırsatta her fırsatta dile getirdiğim gibi..
Pastel tonlarına da aşık biri olarak sanırım dikilecek olanlar pastel tonlu ağırlıklı parçalar olacak..
Evet bende merak ediyorum bunların ne olacaklarını dolayısıyla fikirleri arşivlemeli ve not etmeli yavaş yavaş ama bu gün ilk olarak tesettür gelinlikler var paylaşmak istediğim..
Resimlerdeki gelinlikler hem şık hem mütevazi hemde nedense çok güzel diyebilirim..
Ben çok beğendim..özellikle renklerini sevdim desem?




Muhteşem bence..resimler ve daha fazlası hatta almak isteyenler buraya:İrnaLaPerle


Bunlarda başka bir designer'in tesettür gelinlikleri..adı meçhul..



Ne yazık ki ne kaynak ne de tasarımcının adını veremiyorum..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

4 yorum:

  1. şahsen bizzat kendim olarak gelinlik giymek istemiyorum :) her genç kızın hayali olabilir ama benim değil :) o yüzden sanırım bunlar benim için ideal :)

    YanıtlaSil
  2. Bende öyle düşünüyordum Sümeyye'cim ve gelinlik giymedim şimdi düğünlere gidemiyorum..bilinçaltımda öyle yer etmiş demek ki bu gelinlik olayı dil akıl söyleyebilir giyemeyebilirim istemem diye ama kalp bunu istiyorum ve hep isteyecek giymezsen..
    Düğünlerde her zaman ağlarım..sırf gelinlik giymediğim için..böyle olsun istermisin?

    YanıtlaSil
  3. Tabiki istemem ama niye böyle olsun ki :S bence gelinlik hiç güzel değil, bi kez denedim hevesimi aldım, ben begenirim baskası alır :S o yüzden kalsım ya :) Düğün de istemiyorum zaten :) sorun olmaz

    YanıtlaSil
  4. aaa gelinlik giymek istemeyen bir genc kizzzz :)
    Sahsen ben bunlari begendim, ama gelinlik olarak bunlardan giymek istemezdim dogrusu.

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR