24 Nisan 2012 Salı

Burda Dergisinin Mayıs Sayısında Neler Var?

 
Hayırlı günler sevgili dostlarım..Burda dergisinden çok sayıda sayısı yok elimde sebebi ise Burda dergilerinin eskiden gittiğim ve hala arada bir model almak için uğradığım dikiş kursumda bir çok eski sayısının mevcut oluşu..ya da dergiyi aldığım yerin sahibi iyi niyetli bir insan olduğu için gelen sayının modellerine bakıp dilersem alıp almamama anlayış gösteren biri oluşudur..


Zaten Burda kalıpları üzerinde çalışıp dikiş yapanlar bilirler ki Burda kalıpları ve modelleri bir kaç değişiklik yapılarak tekrar ve tekrar satılmaktadır..
Yani elinizde mecut olan bir modelin kalıbıyla biraz oynama yaparsanız değişiklikler sonucu elinizde farklı bir model oluveriyor..şahane..
 
 
Uzun zamandır Burda dergisini almam için güzel bir model kalıbına rastlamadım..Mayıs ayının sayısı çıkmış bu gün..çarşıya inmişken bir göz atıp modelleri görmek istedim..
Harika modeller vardı..uzun etekler drapeli elbise bluzlar falan yani kısaca alınacak bir sayıydı ve aldım!..
Birlikte bakalım istermisiniz?..
Mayıs sayısındaki Burda modellerine?
Sizin için en güzel olanları ve kolayca dikilebilecekleri seçtim..


Çok hoş bol paça bir pantolon vardı sayfaların başında..
 Bu bayan beni çekerken bende onu çektim :)..acaba üzerimdeki kıyafetin modelini mi çekmek istedi kendisi?..çünkü benim niyetim onun üzerindeki kıyafetin resmini çekmekti :)


Üst müdür..hırka mıdır diye düşünmeyin..bu bir elbiseymiş..Tabii biz onu bu şekil giyemeyeceğimize göre kıyafetlerimizi tamamlayacak farklı bir hava katacak incecik kumaştan dikilmişini giyebiliriz..


Yüksek bel kalem etek..Söz bulamıyorum..

 Min-Nil yeşili..Moda ya :)..Bu üst çok güzel hem günlük hem sade hem şık ayrıca dantelli etek de uzun olursa ayrı bir güzel olur geriye kalan tek eksik beyaz hasır bir çanta..


 Resimdeki çizimler de de görüldüğü üzere bu elbise değil etek bluz'dur..kumaşı aklınızı karıştırmasın..benimki karışmıştı da..
 

 Kemerin rengine mi yansam eteğin rengine mi kadının inceliğine mi bilemedim..Bir bütün olarak tam not verdiğim bir giyim tarzı..eteği dikmek isterim..


 İlk başta bahsetmiş olduğum bol paça pantolonun 3 farklı kombinasyonu yapılabilir öneri olarak 3 tane verilmiş ama bu tamamen bize kalmış bir şey..biz tarzları dikkate alalım..


 Yine bol paça pantolon ama bu kez beyaz..Tennis'e giderken böyle giyineceğim artık :p
Love it!..


 Bu kalem eteğin kemer kısmı tam görünmüyor olsa da beyazlığından ötürü hafiften V şekline sahip olduğunu biraz dikkat ederseniz anlarsınız..göbişlilere yasak bir model olsa gerek..haksızlık!ama ne yapalım..

Son son olarak da dolabımda sadece bir adet bu renge sahip(sarı)bir giysisi olan bir insan olduğumu belirtmek isterim..sevemediğim tek renktir..Tabii ki giysilerde ama karşı da değilim..çünkü bazen hiç belli olmuyor karşına ne nasıl çıkacağı..bu eteğin cepli oluşu hoşuma gitti..floral bir gömlek ile de bakınız ne kadar hoş durmuş..

Hepsi bir başka güzel..Sevilesi şeyler sizi :)..
Sizce hangisinden başlamalı??


..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

9 yorum:

  1. Aaaa canım ben lacoste umun altına kalem etek kombinleyip gidicem bundan sonra tenise bu yaz kulupte benim rüzgarım esicek burda sayesinde:)) Sağ ol canım paylaştığın için ben bol pantolonlara bayıldım.

    YanıtlaSil
  2. dantel etek ile turuncu kemerli etekten dikmelisin Sevgi Abla :) Ölçülerimi yollarım :P

    YanıtlaSil
  3. Üff ne güzel modeller varmış öyle yaa,şu okul hayırlısıyla bir biterse bende burda dergisi alıp dikişe girişmek istiyorum,bunlar da insanın iştahını kabartıyor hani,emeğine sağlık ablacım :))

    YanıtlaSil
  4. Zevkinize hayran kaldım.
    Hepsi ayrı güzel.
    Ama birinci fotoğraftaki pantolana bayıldım.
    Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  5. Ececim bende öyle düşünüyorum canım :)

    Sümeyye gönder ki bir an önce başlayabileyim :p

    SuPeri'm inşallah o da olacak kuzum hayırlısı..

    Zeugma seni görmek güzel,teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  6. samba feeling cok hos. eminim sana cok yakisacak .
    bana dik derimde kimse görmeyecegine göre ;)zahmete girmene kiyamam
    sevgiler nurum

    YanıtlaSil
  7. Samba feeling şahane ablacım gerçekten de hem dikerim ne var..güzel gözlerin görür tatlı kalbin hoş olacaksa değer :)

    YanıtlaSil
  8. canimsin düsünmen yeter .sen dik güzelce giy resimle koy buraya kalbim hos olsun nurum tatli dillim güler yüzlüm

    YanıtlaSil
  9. İnşallah ablacım bir yolunu bulup diksem yayınlayacaım saolasın bitanem benim

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR