5 Nisan 2012 Perşembe

Asim Jofa-Tasarımlarına bayılıyorum!

Asim Jofa Pakistan asıllı bir designer..tasarladıkları kıyafetlerin tarzı bana göre çok özgün desen ve renk seçimleri bana göre biraz fazla canlı olmalarına rağmen onu sevmeme engel değil..
Bir çok tasarımcının kıyafetlerine zaafım vardır bunlardan biri de Asim Jofa'dır..Hatta bakarken fikir alabiliyor kendimce kafamda tasarımlar yapıyorum..acizane :)


 






Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

5 yorum:

  1. yeşilli beyazlı olana bayıldım çok güzelmiş

    YanıtlaSil
  2. Hangisi değil ki :)..bayılası şeyler :)))
    Günaydın canım..

    YanıtlaSil
  3. Hakikaten hoş tasarımlar:)
    Paylaşım için teşekkürler canım..

    YanıtlaSil
  4. tasarıma baktınmı bu tasarımcı pakistanlı diyorsunda neden söyle türk motifli kıyafetler sadece defilelerde görünüp moda olmuyo onu merak ettim birden... Yani hürrem olmasa osmanlı ne giyer unutcakmışız neden böyleyiz bizya neden sahip çıkmıyoz özümüze...
    Ne var ya aklıma geldi paylaştım içimi dökeyim dedim dertliyim işte...

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR